Ddiu Neptune - chì pare chì u diu miticu s'assumiglia è chì?

In a mitulugia romana antica, u diu Neptune era u regnu di i currenti di u mare. Era veneratu bè à tutti i persone chì sò stati cunnessi cù u mari. L 'abitanti romani dopu avìanu capitu a forza di a vita di l'acqua è avete rializatu u beneficu di l'azzaru per a prutezzione, per affissà festa pè a gloria di Diu.

Quale hè Neptune?

U reguli cchiù vecchiu Neptune hè un diu chì possa alcuna riera di acqua. Hè statu capaci di riduce ancu i isuli sia in l'abissu di u mari. Ghjovanu è ambizzjuosi, hà acquistatu rapidamente tutte e prupietà di u mare in a direzzione di u so fratellu anzianu - Jupiter, ma ùn pudianu micca trattà à l'abissu immedurtumente, è hà cridutu ch'ellu avia u drittu à prupietà parechji spazii. A so inzertificità hà purtatu à l'expulsioni da l'Olympus è a curaggiu di ete a cità di Troia cù i so mani.

Chì hè Neptune rispunsablili?

Tutti i currenti di u mondu di u mondu eranu sottu u so cuntrollu. Neptune - u diu di u mari di Roma era ghjovanu è ambizzjuu è spessu torna u so bastone chì ghjucanu cù e so capacità. E persone anu temutu d'ellu è anu sacrificatu, in particulari i vitturi mari. A stu ghjornu, celebrenze sò stati in u so onore per appassiunà u regnu di u mari. Neptune - u diu di u mari è da i so decisione dipende nantu à a fertilità di a terra, u nùmeru di pesci è ancu terrequali.

Chì parolla Neptune s'assumiglia?

In a mitulugia, u diu Nettunu era cambiatu diversi volte in un certu quantu di tempu. Finu à ch'ellu era paragunatu à Poseidone, ùn hà micca un tridentu è una guirlanda, ma dopu avè ancu avè stati attributi. U diu rombu di Neptune era un omu statale assai, alto, forte è musculatu. U so pilu scuru è barbuni sò sviluppati in u ventu cum'ellu si n'abbuffu nantu à l'ondi. Una guirlanda di alga è fiori puderia vedà fermu allora l'orizzonte è avvezza à i viaghjatori marinu di u periculu.

Neptune è Puseidonu - chì hè a diferenza?

Hè stata creuta chì Neptune - u diu di i mari è l'oceani, ma a so image hè stata presu da Poseidone, chì hà ancu reguli u spaziu di l'acqua. A so diferenza principale hè chì l'antichi grechi chjamati u regnu di u Poseidonu mari, è i Rumani avianu a vulintà di u nome di u centru. Inoltre ùn hà micca vita nantu à u fondu di mare, circundatu di i so sughjetti, hà cuntrullatu tutti i fiumi chì eranu, è facenu e tarri à l'altri più fertili. L'imaghjini di u re d'acqua sottumatu ancu da i mitu grechi.

Neptune hè un mitu

Anticu diu di Roma Roma Neptune ùn hè statu u primu regnu di u re regne sottu. Ancu davanti ad ellu, ogni pussibbe era in manu di u titan di l'Oceanu, chì anu veneratu u giovane regnu, ma ùn volenu micca dà un altu ranzu. L'oceanu in culori scritta u novu regulu à i so parenti è hà risultatu l'autorità trà i fratelli, ma sfurtunatamenti, u novu regnu ùn era micca cunfurtatu cù u territoriu destinatu per ellu.

U tentativu di rimbarscià à Jupiter vinni à scunfighja è fù statu espulsu da l'Olimpu è urdinò à erettu i grandi murini di Troia, a cità di a dea Athena. U Signore di u mare hà scunfighja scunfitta, è intrì in a battaglia per a pussidimentu di a cità novu cumposta cù Minerva, ma perchè ancu quì. È ùn era micca u so ultimu tentativu di ripiglià i cità, solu i dii di l'Olimpu stanu cunfidendu è ùn li daricheri novi territorii.

Per a disubbidenza di Neptune, era pruibitu per vive nantu à l'Olimpu, è u so locu di residenza era caverne di mare sottu mari. Hà spedizione stuvigliate forti tempestosi in un malu umore, è dopu à un pocu minuti calmedò u mare. Hè statu sughjettu à terriquami, è hà sappiutu oculta l'isuli sottu l'acqua è suscitonu. Cusì, aiutau a circustrate a Latone, chì persequiteghja senza libertà a dea Hera. Hà dumandatu aiutu di Neptune è ùn anu mancu esse salvatu, ma u diu arroganti di i mari avia cumpassioni di a chjera è ancu avè amici.