Megan Fox hà riflissioni annantu à l'anzianu di l'espectacle Helen Degeneres

U ghjornu dopu, duie beni avvenimenti spettaculu: Megan Fox hà presenti a so heroina in a serie "Novyaya" è cuntò ad ellu è micca solu in l'espectacle Helen Degeneres.

Megan Fox hè stata in l'attore di a Degeneres in u vestitu d'ALC scritta è, com'è sempre, era frescu, luminoso è apertu à a cumunicazione.

Chì ci ponu fà parechji dumatte interessanti in l'attellu?

Ogni Manifesta di Ghjerusalemme hè un corpu interminudu di informazioni, risati è riflessione. In u primu locu, u presentatore scopri u secreziu serjali di l'eroine Fox. A stampa spine nantu à u mese di u quintu anni, ogni apparizione di novi caratteri in questu hè un sorpresa assai longu. Megan Fox parechje à u visoru in un rolu chì ùn hè micca propiu per u so rolu di una bellezza senza sedatare.

Pensu à l'età

Helen DeGeneres felicitò l'alloghju à i trenti anni è tocca, forsi, u subject doloroso di l'avicalli. Inoltre, era impussibile infurmà l'attrenda cù questa domanda, perchè crede chì ogni età hè bella in u so modu è si deve fà deci anni. Megan recordau chì in a so ghjuvene à parechji cunnizzioni di 20 anni parevanu inassacinabbli per ella cum'è adulte, è 50-60 anni anu eranu assai vie.

Leghje ancu

Megan - un fan of Japanese dressing kimono

À una visita à i degeneri Megan hà dettu da a so ricumpenza di un certu chimupus, in una quantità numerosa di caseddi. I figlioli di l'attrice avèndulu, quandu a mamma ponu nantu à sti zuttati di "vestiti" di sita di vestiti di trasfurmazione brillanti. Unu di questi vestiti cù l'inscription "FOXY MAMA" in u spalle è fù presentatu da Megan Fox cum'è questu.