Irina Sheik starred in publicità per a marca Bebe

In i ricenti anni, u mudellu americanu di l'urigine russa Irina Sheik hè assai criticata. Qualchissia pensa chì nantu à e porcellana di magazines ùn ùn viaghja cunse emozioni, qualchissia chì i so parametri sò assai distanti da u mudellu, ma, anche tuttu u so, a so attività prufundisce. Cosa solu costu una di e so ultimi ritratti per a pubblicazione Numero, induve u modellu hè apparevule davanti à i lettori cù un capelli cutigliu curtu è u capeddu chjucu. Ma per a marca Bebe, cù quale l'Irina cooptassi micca per a prima volta, u mudellu pospose in una forma ricunniscenu.

Foto Sexy per a marca Bebe

A famiglia americana di i vistimenti di a donna, Bebe hè cunnisciuta sopra à l'urdinu, è hè posizionatu com'è fabricatore di robba muderna è muderna per i femini da 20 à 35 anni. Per i so campagni di publicità, ellu sceglie celebrezii. A marca Bebe era rapprisintata da l'attrici Misha Barton, Rebecca Romain, Eva Longoria è assai altri. Avà u visu di a cumpagnia ùn hè micca una persona più famosa - Irina Sheik.

U mudellu in a publicità campaia prisintò 7 imagine distinti, ma tutti quelli seranu assuciati cù a staghjone di l'estate. À u primu, forsi, u più impurtante, Irina palesa in tutti i neri. A zitella usa un swimsuit, è in cima di una blusa bracera è una faldda chiffon. L'imaghjera hè cumplementata da sandali à tacchino è di un caprettu largu. Inoltre, Shake hà introdutu un vestitu biancu bonu, cù una fala asimmetrica di l'arghjentu. L'imàglia fù cumplementata da l'accessori Bebe: arole d'oru grande, una pullover è una cinta larga. Ddu capiri di brillanti, Irina annunciau u pilami-shorts cun un scogliu profiticu è u vestitore-sarafan cù tagliati à i lati. In cunchiùdiri, prima chì i fottografianti Shake parevanu attraversati cù un vestiti bianchi di draghiu ducidu cù una decorazione di uceanu, in quantu in i jeans ripped cun una bagnu bianca da u tissu di lace. Tutte l'imàgine, cum'è accettati, eranu supplementati cù belli ghjorni in custruzzione di a listessa marca.

Leghje ancu

Intervista di Irina Sheik

Dopu à a sessione di foto, u mudellu hà cumunu cù HELLO! i sicreti di cumu manghja è quale l'attività fìsica chjarle. "Avete a furtuna è aghju parechje genes maravigliosu. Ùn aghju micca davveru à a pienezza. Ùn avete micca bisognu, cum'è parechji altri mudelli, di ricusà una carne o manghja solu una certa quantità, ma aghju sempre a seguità a nutizie è attivà a furmazione. Da l'attività fisica, aghju sceltu pugilatu per mè stessu. In cun noi emozioni negativi è assai di acqua. Per mè, questu hè impurtante. Hè bisognu à ellu chì aghju in gran locu. Inoltre, u mo coach insiste chì aghju da almenu una volta a simana. Questu ci porta i mio músculite per u tonu, è a mo figura pare avuto più più tensa, "Irina disse à i so lecturi.