Esperimenti di Moda in a festa tradiziunale pre-Natale di Stella McCartney

Annualmente un mesi prima di u Natale Catòlicu, Stella McCartney arregla u Natale Party, unni inventa tutti i so amici stellari.

Spìritu di Natale

Salma Hayek, cù a so figliola, Lindsay Lohan, Dasha Zhukova, Luke Evans, Ronnie Wood è a so moglia, Lily Cole è altri, vense à u partitu per u designer in una di e so butthetti di a moda in Londra, situata in Bruton Street di questu annu.

Arrivatu, ghjustu à u limitu di a boutique, sò stati cumbatte cù musicisti vestiti di costumi di Santa Claus. Per creà una atmosfera approprita, tutti sò stati attributi l'attribu di l'annu novu - carnival masks and glasses.

I visitori si parlavanu è si cunzidiravanu cunzidiratu una nova colture di marca di a robba Stella McCartney.

Leghje ancu

Parade Fashion

A festa di a casa era una vestite nera è ghjocada longa è longa.

Salma Hayek anu preferitu un culore scuru è vestit un modestu vestitu cù un caprettu. In ogni casu, in u prucessu di divertimentu, l'attrice di 49 anni decide di diluvantà l'abbia scurazione cù un capeddu lume curtu. Esperti di moda, chì si trovanu assai, dicianu chì un Hayek minimu ùn pò micca esse voluminosa.

Dopu Salma, u listessu mantellu era purtatu da u mudellu di Lily Cole, chì ùn anu micca vistutu in u megliu modu.

A moglia di Abramovich ùn pudia micca miss l'eventu cù u so dissettatore di moda. Dasha Zhukova ùn hà micca travagliatu cù l'indimuniatu è hà sceltu a so vistitu cù stampasti è stampiani.