Stella McCartney: moda è tecnulugia alta per prutege l'ecologia di a Terra!

A famosa moda designer Stella McCartney hè quasi famosa cum'è u so patri eminenti. U designer di robba è accessori ùn cènece a cura di u publicu à a situazione ecològgica deplore in u mondu. Hè sicura chì u fenomenu di l'scuperta glubale è l'esperimenti nantu à l'animali ùn sò micca una frase vittima. Tuttu ciò chì hè avvirtatu ora, ma ancu parechji pruduttori ùn anu micca pinsatu quantu impurtante hè di priservà un equilibru fragili in natura.

Per rinvià u so postu di vita attiva senza attivazione pocu attivu, Stella ora è urganizeghja campagru di publicità inesperu. Allora, in u quadru di publicità di a so marca, u Couture organizò una photo session ... in a dump! U situ hè stata trova in u livante di u Scozzu.

U cuncettu fu inventatu da l'artist Urs Fisher, incubatu da u fotògrafu Harley Weir. Per a publicità, pospose Birgit Kos, Huan Zhou, Yana Godny.

Chì ghjè u messagiu?

La Sra. McCartney hà cunsideratu annunzià nantu à a pubblicazione inespettativa di a ropa. Ella disse chì hà longu cercatu d'attruvarà l'attenzione pùbbricu à u cunsumu cuntrolatu, à i scupreri enormi chì cresce davanti à l'ochji, disfiguring our planet. U missaghju principali di a Campaña hè per vede com capisce una persona è indegiscenu quantu ellu pò cambià u futuru. U dilettori esclusi chì parechji parte di vive in i so picculi mondi è ùn pensanu à ciò chì passa in a Terra.

Materi impruduti per u couturier d'autore espresso

Questa ùn hè micca tutte a nutizie di a figliola è incalciosa figliola di u Beatle. L'altru ghjornu in a stampa ùn ci era una informazioni chì Stella McCartney coperri cù Scagghi di Bolt. Questa società americana hà specializata in a produzzione è l'implementazione di eco-materiali. A cumpagnia, basata in San Francisco, hè travagliatu nantu à a pruduzzioni di fibri in basa à i proteinsi di a pianta, chì anu da produzzione tissue.

U prughjettu più inespettatu hè un tissutu nantu à u levitu. Da ellu hà fattu prudutti chì intratrenze u novu cullezzione di a marca Stella McCartney.

Questa ùn hè micca u primu spiunamentu di u disignu cù i materiali inghjinami. Cusì, u ultimu mesu, i media infurmanu chì una cullizzioni di vestiti è calzature sò preparati per allibbitari cù Parley Ocean Plastic. Sta cumpagnia hè intrattinita in u trasfurmazioni di rascatura plastica attraversata da l'oceani di u mondu.

Leghje ancu

In una di l'entrevista, Stella ammettiu: à l'aura di a so attività di a carriera in u mondu di a moda, ùn hà pussutu ancu solu chì a moda è a tecnulugia saranu unu è chì aiutanu à reduie u danu da a moda per l'ambiente.