Lawn cu manu propriu

Spessu in i spazii di giardinu pò truvà una bella catifa verdi in lettu di cameri. In un ritmu fastu di a vita, hè difficiule per piglià tuttu è i pirsuni accuminzanu a apprincipiu pocu di cunsulazione è restu. Dunque, in i siti annu à l'annu, più è più di l'abitudini di l'estiu prefettenu u couture è pianta solu uni pochi.

Plantendu una cesia cù e to mani

Per piglià un fermu pirou, piantatu di sè stessu, piglià assai diligenza è a cunniscenza. U prucessu di cultivà è cura di u pirou ùn hè micca difficiule, ma piacevule.

  1. U primu passu hè di cumprà l'inventariu necessariu. Per ùn avè micca traccia nantu à a terra nantu à i scarpi sò l'acqua di schizzu di caccia o attaccanu dui tabbarè. Per una distribuzione ancu di e manni, utilizate un sassalu speziale, u rollu in manu hè pressatu in u locu, è a regione hè fatta cun strumenti spiciali.
  2. Lawn cu i so propri mani comenza cù a selezzione curretta di materiale di piantazione. Per alcuni un pezzu chiaru è fluffy, hè megliu utilizà una mistura di varietà variità di l'erba chì anu sfarente di caratteristiche. Hè necessariu puru selezziunate a sementi cumu u postu di cultivà: quantu hè tutale, a qualità di a tarra è a carica nantu à u situ di u pianu. A quantità di materiale di piantazioni deve esse circa 30-50 g per 1 sq. Km. m di terra.
  3. A qualità di a superficia hè influinzata da a preparazione di u locu. Durante a pianta, hè necessariu aghjunghje fertilizzanti chì contientanu fòsfus, potassu, nitrogenu. Se u tarrenu in u tarrenu hè chjassu, prima di cultivà, hè megliu incaricatu cù a cima di uparite è aghjunghje una rina di fiume. Prima di cultivà, pudete aghjunghje una peat è humus.
  4. 4 U liceu cù i so propriu posti cuntenti di l'ochju è hà avutu una distribuzione evenu, hè necessariu di pattighjà e manni in dui direzzione. Sow plantate materiale in dui passi in direzzione perpendiculare. À l'arghjintivi di u situ è ​​à u longu di i Droshk, a densità di l 'atterra deve esse ligeramente maiori.

Cignale pasturevule cù i vostri mani

Dopu a tendenza occidentali, parechji prefittà un leccu finitu annantu à un rotulu. Avvanzi di travaglià una couture cù i vostri mani hè chì hè tutta sana à l'usu è ùn ci hè micca bisognu di prucessa. Ùn ci hè micca erbaccia, u pianu hè fèrtilu è e variità sò scelti in tale manera chì a stagione sanu sanu chì u vostru situ viaghja bè pruduttu.

Per escoller un rotulu di qualità, avete bisognu à guardà cù cura e seguenti caractères:

Puderete un sciccareddu spresse incù i vostri propri mani ùn hè micca difficiule è ancu un novu pute pò affruntà. U più impurtante hè di pudè mette in tuttu u revestimentu in un ghjornu, è per quandu avete prima prima calculate tuttu. Cusì currettamente l'arradichera chì vulete cupià cun una catifa verda, aggiunti circa un 5%.

U puntu sussitanti di cultivà un coghju cù e vostre propriu manu serà una purificazione di u situ. Tuttu u basuru, i petri, ecc. Solu e trattatu u tarritoriu cù i sustanzi chimichi. Utilizare u roundup o diquat. Allora l'area hè stata annunziata è u drenaje hè preparatu. Un colpo di terra fèrtile hè immulatu in soprapiù, è permette à fà per una settimana. Dopu a stanza, u pirou hè un pezzu cù l'aiutu di i bords, se ne necessariu, sguassate i muntagnoli.

Plantate una cescia cù i vostri mani hè megliu in u vaghjimu. Pudete ancu fà questu in March-Abril, finu à chì a Terra si calenta un pocu dopu ghjetes.