Cumu cresce u tombarru?

Ogni sapiulu chì un tomate creci in un arbulu, è micca chì tutti cridanu chì ci hè ancu un arbre di tomate - un citomander o tamarillo. Malgradu u fattu chì sta pianta hè esotica per i paesi europei, una persona chì sapi cresce i culturi di Solanaceae (tomate, pepite, brunetta ) pò facistà facilmente à stu travagliu.

Cridendu un arriciu di tomate in casa

Malgradu u fattu chì u ziferanu hè un arbre, si deve esse postu à una tina ancha larga cù una paletta, postu chì a pianta havi un sistema radiale superficial. U cultivo si deve esse realizatu nantu à un balcuni illuminatu è insulatu o in u sillu di a finestra di u ventu.

Per aduttà un arbre di fruttu di fruttu, avete acquaghjate cun u ricumpandimentu cumu cultivatu in casa:

  1. U tarritoriu. Una zona fertili lìrica hè necessaria per un citomander. A cullaburaghju pò esse coperto cù muschio o argilla dilata.
  2. Landing. A simenta pò essa campatu in tuttu l'annu, ma hè megliu di fà in a primavera. Prima, u sustegnu di piantazioni deve esse tenutu per 12 ore in a frigorifera, è solu dopu aprite à 1.5 cm à u pianu. Oghje è cuparti di una film. Dopu à rimbarsciute u filu, ci anu da esse prupositu in tineddi distinti.
  3. Riuzzioni è manghjà. L'acqua deve esse cum'è si secca (circa 2 volte à settimana), solu nantu à una paletta. A fecali supplementi si faciule una volta in 2 simane cù fertilizanti cumplessi. In u invernu, l'acchianava duverà esse ridutta (1 ora per simana), è impedisce à manghjà in tuttu.
  4. Trasplante. Ogni annu, a pianta deve esse trasfiruta à u pignatta un pocu di più di diamètru di quantu era.
  5. Riproduzione. Hè rializatu da i sementi è di e tinghje cù 2-3 pratiche. In u sicondu casu, u ziffonatore principia à purtà u fruttu in u primu annu.

Varietà di l'aria di tomate

E variite di l'arbre difenu di l'altru in u principale apparenza è gustu di i frutti. Entre ghjardinari, i seguenti sò particularmente populari:

Ùn hè micca piacevule à cumprà prudutti d'arbureti di uvaghji in i prudutti d'uttinimentu ordinali, per quessa, hè cunsigliu chì anu cuglieriatu indipindente da i frutti manciati.

Un arburu di tomate pò esse usatu no solu per l'alimentariu, ma ancu per decorare una loggia o invierno invernamentu.