Comu a piantava àoeva?

A volte, e piante nantu à un vitru è ùn sò micca usatu per adorazione una stanza, ma per un scopu terapicuu. Chissi chjucu micca micca assai decoru, ma assai àiu . Cumu fà plantà in casa, vi cuntene d'stu articulu.

Comu a piantava àoeva?

A maiò parte di piantazioni hè furnita da amici, amici o parenti, chì anu cultivatu in casa per un bellu pezzu. Per fà questu, hè bisognu di scenderà una vedella o una foglia separata da un grande arbulu sanu. U prucessu, cumu per a razzi è cumu fà l'impadrone à l'aloe in una pignatta, hè sfarenti in i dui casi, cusì fighjure nantu à elli in più detail.

Comu a piantava àoeva da a foglia?

Prima di tuttu, si avete fattu un cutu o anch'elli chjappu, fate asprazzu u cuteddu cù carbone activatu è permettenu di secremente (3-5 ghjorni). Dopu pusemu à una prufundità di 3-4 cm cù a fini finisci in un sustrato hume cù una prevalenza di a sabbia è di coglie cun un cane. U traspurtadore deve esse postu in un locu luminosu è raramenti riabilitatu (1 ora in 2 simane).

Cumu fà a pruduzzioni di l'aloe?

Per un ingaghjamentu bonu, hè dumandatu esse chì ci sò almenu 6-7 foglie in i sconti. Dopu averebbe sceglie u siccà (permette ancu in una sema). Per plantà l'aloe, preparamu u sustratu da u latru per cactus è di sabbia, pigliata in a listessa proporzione, è in u fondu di u pome u puderebbe imbarcate.

U prucessu seccu di aloe hè intrugliu cusì chì a capa superiore di u locu tocca u parcu più minimu di e so foglie. Per stabilità, pudete furnisce cù e pietre. Pudete copre cù un latte trasparenti è dipoi ancu u sole. L'acqua ùn hè micca ricunnisciutu di spicchari à avevuli àvevuli frischi. Serà abbastanza per ellu se fai questu questu dopu u culmu di a terra hà assicuratu bè.

Stu regimimentu deve esse siguutu di 2-4 simane, finu à chì u zucchero ùn si arradicheghja è allora una nova foglia.