Chicken in a manica in u fornu

Suggeremu chì avete cugliatu per cena un paniellu diliziosu è gustoso in u fornu in manica. A carne hè incredibilmente succosa, per u fattu chì hè furnitu in u soiu stessu.

Chicken furmagliu in un morsu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Cusì, per adddà u puddastru in u fornu in a manica, precuvasate u carcassi, seccanu, cogliu cù l'oliu d'oliu, frettu cù sal, spice, spremere l'agliu è fughje durante 2 ori. I patati sò puliti, cut in fette è podsalivaem. Scrivi u core di manzili, piacenu frutti in pezzi petite è l'impastu cù u pullastru. L'aghjustemu à a manica per agruppassi è à prossimu di u pede aghjunse e patate. Imbriccà ligà u pacchju nantu à i dui banchini di i nodi è da quì sottu fate uni pochi punctures, per surtite u vaporizzariu. Mandemu u pane à un furna pre-cali è affacciate finu à prestu. Allora u cuteddu u pacchettu, u puddastru impastatu in un bellu pianu è raccamentu à e patate.

Chicken recipe in manica in u fornu

Ingredients:

Per a salsa:

Preparazione

Per fà cottu u puddastru in a manica, precintate u fornu è si allora caliu. Tutte e legumi sò lavati, puliti, cut in parechji pezzi maiò è pusonu in una pienza.

Avà po appredece a salsa: ponu sour cream in un piquet, spremere l'agliu in a stampa è sprinkle cù spices. Scumpete tuttu in tuttu è aghjunghje a maiò parte di u salsa à a taverna cù leghje. U restu di a mistura si borrava in tutti i costi di u puddastru è a pezza cù e so spice. Pigliate a manica per fugliale, attaccà u sole è fate uni pochi di ligumi, rimpiccicatu cun una pinza. Allora aghjunghjemu a carcassa di ave di u paese è a legenda rimanna, sguassate l'aria da u borsu è l'attaccà da l'altra banda. Agghiuncinu un puddaru cù leghje in una manica in u fornu da circa una ora, à una temperatura di 220 gradi à un state ruddy è prontùcia.

Chicken in a manica cù u scherzu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

U zucchero rinforza cù cura, pour l'acqua neve in una proporzione di 2: 1 è foglie è fugliate, lampendu à u gustu. Chicken rinfriscenu, seccu nantu à una tagale è u frettu cù spices. Tomate rinite, finamente chop e combine cù u scherzu. U puddastru rinfriscà saline cù pepite è spices favuriti. Pudemu un sarracini in l'ave cù u pumadoru è riparà e so percià chì u riposu ùn serebbe abbastanza dorme. Da quì sopra l'oliu, struisce a polletta spressiva in a stampa cù l'agliu è fate a carcassa dispostata in a manica. Aglustuleghja l'arghjintedda è aghjunghjia u pane durante 35 minuti à una temperatura di 190 gradi. Allora accumincià a ghjente a manica, aumentanu u calore di u fornu à 220 è marrone l'oliu per altri 7 minuti finu à chì una furmazione di furmosa di sabbia hè furmata. Pudemu u pruduttu finitu annantu à un pianu bellu è u serve à a tavula festiva, decoru cù pani verbi freschi è freschi.

Chicken in a manica in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Chjesa sò stati lavurati, siccati cun un pappulatu di carta, sprinkled cù spices, spices è spicchiati cù l'oli vegetale. Allora aghjunghjite l'agliu è aghjustate bisognu. Siftemu a carne durante 25 minuti, è poi aduprà nantu à una manica, l'attaccà è avete in un pappagallo. Mandemu à u fornu è agite durante una meza ora. Quandu sirve, decorate u pane con greens stufa.