Yantra Yoga

Lamas tibetani praticatu un tipu speciale di yoga mobili. Era yantra yoga , creatu in u VIII seculu AD. Vairochanaya hè un practicante tibetanu di u ioga. In u Sànscritu, u terminu "yantra" significa liberazione da u cicitu di rinvivimentu (in u Hinduismu credi in a reencarnazione, chì ferma quandu una persona cumprende u più altu divulgatu spirituale, diventerà per sempre in parte di i dii). Ancu, in Tibet, "yantra" hè un muvimentu, perchè una tradizione verbatim è autentica hè un movimentu di yoga.

U moviment ioga tibetanu, o yantra yoga viaghjò à l'Europa ùn hè micca bellu piacevule, per i Tibetani. U fattu hè chì sta enseignia era classificatu è, in fattu, illatu di tuttu u mondu circundante da e fruntiere di u Tibet. In u 1959, a Chine hà cunquistatu u Tibetu, è i duttori tibetani di yoga truvaru in esiliu in parechji parte di u mondu. Cumu, da u metudu di "autopuntura", u yantra tibetano yoga hà de sùbitu diventatu è pupulari in tuttu u mondu.

Caratteristiche

A funzione distinta principali hè l'ordine di yantra yoga. Dopu tuttu, tutti l'urdinazioni di u ioga sò realizati in statica, è yantra yoga, à u cuntrariu, hè dinamica. Ioghi Tibetani dicenu chì nunda libera l'energia di u corpu umanu è u muvimentu.

Eserciti

A strada, u famosu u complexu "5 perlasi tibetani" hè ancu yantra yoga, yoga di lamas Tibetan.

  1. Aghjunghjite e mani à u livellu di e so spalle, cummincià movimenti rotanti versu u vostru assi.
  2. Acepta a pusizione pusessu, fendu u vostru propriu nantu à l'ispirazioni è avantaghju in l'attrezzu di u zitellu chì vo sughjate. Cu la frunti, toccu u pianu.
  3. Fate nantu à a spalle, stende e perchè, posate e mani in a so back, cundite i vostri pesce rùbviu è u corpu à l'altri in l'exhalazione. Pigliate i vostri pierri à voi, i codi mi circà à a parti.
  4. Ablezzate a pusizione pusendu nantu à i pedi, seguità a posa di u zitellu.
  5. Stannu nantu à i vostri ghjinochje, frendu in i omanduli, mani ripigliànnusi contru i buttigli.
  6. Fate a pose di u zitellu.
  7. Pigliate i vostri legs fora di davanti à voi, aghju e mani in u pianu. Pigliate i vostri pierri à sè stessu, sguassate u corpu è stràccia di u pianu. Avemu u pesu di e nostre mani è i pedi.
  8. Fate a pose di u zitellu.
  9. Pose di u cane - scavalca à i pedi, i ghjinochje risande, mani tirà finu. A dinastia di avantaghju, toccu u pianu cun e vostre mani, è "u passu passatu" cù e vostre mani. Arregistramentu a pusizione, doblegata in u spalle, mette a testa, trà e mani, a pelvis hè u puntu più altu di questu asana. E cuglionni arrassamu in l'attitudini di a serpente, avemu a pianta per iscrire, avemu da curvariti, u corpu si mantene in curti rùbichi è di calzini, ùn ci ne per iscrittu à a fine in u pianu. À un passu dinamica, torna à u attu di u ghjacaru è torna.
  10. Fate a pose di u zitellu.