Patrizia Pepe Spring-Summer 2013

U style di ghjuvintu forte è brusgiatu hè stata svelata da a marca italiana Patrizia Pepe. A robba di questu marca hè sempri carattarizata da ultramoderni, stile sottili, dritti è i materiali interessanti.

Storia di successu

Patricia Bambi è Claudio Orreia, i patroni di a cumpagnia tessili, ùn sapianu ancu quantu a so cumpagnia saria, chì fundonu in u 1993. I primi colti di Patrizia Pepe eranu nessamenti femini. Patricia hà pruduttu u disignu di vestiti, materiali scelti è elementi di decorazione. Dopu à a popularità creativa di a marca, in u 2005, a produzzione di i vestiti di l'omi Patrizia Pepe principia.

Patricia Bambi hà da pudè cunfinà stili apparentement incompatibbli. U cuncettu rimbursatu pret-a-porte è moda veloce, idee novi è, per via di ricunniscenza, u ricunniscenza in i catwalksi mundiale. Bambi constantemente vigilante per assicurà chì a robba numana di u novu tendenzi di a moda, ma à a listessa ora era cunvenutu è praticu.

New collection

In a nova ricchezza Patrizia Pepe vi vemu straccati cun tingi cù stampi chjarii chì sò cunforme cù leggings, trousers o jeans è stili eleganti cù tacchi massivi. U pantaloni stampati è e chloe occupanu un locu separatu in a cullizzioni. In a cullizzioni di Patrizia Pepe 2013 una varietà di cuoziuri è accioterate scarpite. Ogni ciacchetti multicolori sò stati ammustrati cù rivelle è stivone. Borse nantu à una falza, tufu o scarpi - per ellu sceltu. U calzettu, cum'è i sacchetti è l'embragno, sò stati chjucchiati da guiantes è stuzzichi, è ancu i filamenti decoratori è i raspielli.

Nta sta stagione, assai lotterie di Patrizia Pepe sò prisentati - sò stati sarafani cù una stampa flussuali, è vistiti cunfitti cunfitti di culori di pastel, lenticulari monocromi è ricordi. Ci sò perfezonnamenti cù i tacchi nantu à u hairpin, è cù stivali d'stidunette cowboy. Comu sempre, è in u 2013, "peper" Patrizia Pepe agassiò i so fanelli cù noves stylish images.