Inoculatori finu à un annu di tavulinu

Tutti i genitori sapemu chì u primu annu di a vita di u zitellu hè assuciatu cù un grande quantità di visita visitatori à l'uspidale, è di vaccinazione di u zitellu.

Ogni statu di u prugramma naziunale hà un calendariu di vaccinazione per i zitelli sottu un annu. Questa hè una misura necessaria è impurtante chì favurizeghja a prevenzioni per l'epidemici è a salute per i nostri zitelli. Perchè sò vaccinati necessarii è quale hè u mecanismu di a so azzioni?

A vaccinazione hè l'intruduzione di sustanzi naturali antigenici in u corpu chì sò capaci di formate l'immunità artificiale à certe malatie. In questu casu, a maiò parte di i vaccinati sò fatti d'un certu schema. In certi casi, rivaccinazione hè dumandata - injezione ripetuta.

Schedule di vaccination of children up to one year

Fighjendu à u passaghju u principalu di elli:

  1. 1 ghjornu di vita hè assuciatu cù a prima vaccina da l'hepatitis B
  2. U ghjornu 3-6 u zitellu hè datu BCG - una vacuna contra a tuberculosis.
  3. A l'età di 1 annu, a vaccinazione di l'hepatitis B hè ripetuta.
  4. I picciotti di trè mesi sò arii vaccinati contra tetanus, pertussis è diphtheri (DTP), è di pulitichi è infezioni hemofilica.
  5. 4 mesi di vita - DTP repetitiva, vaccination contra poliomyelitis e infezzjonijiet emofé.
  6. U 5 mesi hè u tempu di a terza vaccination di revaccination è di polio di DTP.
  7. À 6 mesi, a terza inocula da l'epatite B hè realizatu.
  8. 12 mesi - vaccinazione contra u simbolo, rubella è e rubba.

Per un'ecunciu megliu, suggerimaminu chì ti familiariserete cù a table di vaccina per i zitelli sottu un annu.

Avete sapè chì ci sò vaccinati mandatori è supplementari. U tagliu mostra vaccinanti mandatori per i zitelli sottu un annu. U secondu gruppu di vaccinati hè fatta da i genitori in a vulintà. Questi pò esse u vaccinamentu in casu d'un zitellu oramai in paesi tropichi, etc.

Chì sò i tecnichi possibili per l'iniziu di vaccinati?

Reguli fundamentali di vaccina

Ancu di tuccarà un zitellu, avete sempre visita un duttore chì hà da esaminà u zitellu. In certi casi, hè megliu cunsultà un allergistu, i neurologu o immunologu. Inoltre, unu di i criteri impurtanti per a decisione di a pussibilità di a vaccinazione hè u risultatu d'urine è i testi di sangue di u zitellu.

Prima di annunzià u vaccinate, fate micca di pruduce l'alimentazione di l'alimentazione di u zitellu. Questu avete aiutu à fà e cunflittu bellu nantu à a riazione di u corpu dopu a vaccinazione.

À u zitellu era più faciule per andà cun voi à a sala di manipulazione, piglià u vostru ghjocu favoritu è ​​in ogni modu pussibuli calvià.

Dopu chì a vaccinazione hè stata fattu - seguitanu currettamente a cundizione di u zitellu. In certi casi, avvenimenti avversi cum'è a febbra, nausea, vomitu, diarrea, edema o rash in u situ di ineziu pò esse. Se ci sò qualsiasi alarmi, dite à u vostru duttore.

Contraindicazioni à a vaccinazione

  1. In u nisun casu, pudete fà a vaccina si u zitellu ùn hè micca sana - hà da frebba, infezzione respiratoria aguda o infezioni intracanalie aguda.
  2. Avete ancu ricusate di a vaccinazione sè micca a reazione hè massa violenta o negativa dopu à l'inzignazione inesi.
  3. Ùn amministrate vaccines (OPV) per immunodeficiency.
  4. À un pesu di un novu lessiu di 2 kg ùn facenu micca BCG.
  5. Se u zitellu hà irregulità in u travagliu di u sistema nervu - ùn fate micca DPT.
  6. Quandu allergii à u levadinu di furesteru, hè pruibitu di vaccinà contr'à l'hepatitis B.

A vaccinazione di i zitelli sottu un annu hè una parte impurtante di a futura salute di u zitellu. Fate attenti à u zitellu è seguite e ricordi di u vostru duttore.