Folisia atresia

Atresia, o cum'è ancu chjamatu, regressione di u follicle hè un prucessu di diminuì u follicle. In questu casu, u follicle dominanti cresce prima, ma poi finisci di sviluppà è diminuite in grandezza. Per via di u risultatu, u prucessu di l'ovulation ùn hè micca occultatu, è i follicle sò trasformate in cisti follicle. Dunque, l'atresia di u follicle ovaru hè chjamatu chista.

Atresia di u follicle hè carattarizatu da:

I sintomi di l'atresia follicle

Atresia di i follicle hè manifestata per amenorrea prolongada, sagnante rememminata di menstruali (2-3 volte à l'annu). Cù sta patagnia, una donna sèrviri di infertilità.

Causes di l'atresia follicle

L'atresia fisiologica di u follicle hè durata durante u ciclu menstruali oviariu: di più di 300 000 ovari nati di a zitella nascita di follicle, solu 350-400 ovuli durante a vita.

Dopu à l'iniziu di a puberta, u rapidu sviluppu di unu di i follicle depressu u sviluppu di l'altri, è diventanu deserta, hè questu, sò sottumessi à l'atrezia.

L'atresia patoglica apparìu per una diminuzione di a produzzione d'hormone folulighle stimulanti è di lyutropin. Per questa causa, u follicle ùn pò micca ghjunghje à a maturazione. In u risultatu, u ciclu di i menstruali hè spizzatu, ùn hè una amenorrea, disfunzioni in u sangramentu uttinutu, a degenerazione policaristia ovariana è a infertilità sviluppa.

Trattamentu di l'atresia follicle

Terapuia di l'atresia folliculare hè di ottene e seguenti tarei:

Per trattà una patologia, un trattamentu integrata hè utilizata chì include trattamentu hormonal, sintomaticu è fisioterapuicu.

A terapia cormontale hè basatu nantu à a preghiera à u corpu femminile d'hormone chì allargate, chì stimulanate a produzzione di gonadotropini. Inoltre, una impurtante attenzione hè dettu à u regulamentu di u regnu di u ghjornu è di a dieta di una donna, postu chì un riposu tutale è vitamali è minerali arriconusciati cù vitamini è minerali, cumminati cun mesures restorative, hè di grande impurtanza. A donna ùn deve micca fà di travaglià, piglià mette in puntu per trattà e malatie cumuni, trastorni metabrici, trastorni endocrini, battre di depressione.