Edizione reprodutivu

Edizione reproduttivu hè u tempu chì una donna pò dà nascita à un zitellu, è un omu pudarà fertilizà. Fisiologichi, questu hè pussibule da a prima menstratura à l'iniziu di a menopausa. Hè spessu cunzidiratu chì questa ora hè di 15 à 49 anni. Ma in rialità, questa età hè assai menu, perchè avete bisognu di rializà a preparazione psicologica, e funzioni di u sviluppu di l'organizmu è ancu di u sessu. In i donne è l'omi, l'elementi di età di u sistema riproduttivu diferenu in modu diversi. Per quessa, a solitu a capacità di cuncepisce un zitellu hè cunsideratu ind'è individualmente.

A maiò spessu si credi chì l'età di ripruduce per l'omi è di e donne hè di 20 à 35 anni. À questu tempu, a persone hè cumpostu di colazione è psiculoghjche prestu per parenting. Ma teoricamenti, una donna pò dà nascita à un zitellu sanu in 14-15 anni, è ancu in 50. Un omu pò diventà un babbu in 15 è in 60 anni. Ma in a realtà u tempu chì una persona hè capaci di cuncepisce un ziteddu in a donna hè limitata à 10 anni, è in l'omi nantu à 20. Specializatori distinguanu diversi epichi di età in età.

Edizione riproduttiva in e donne

Hè cresce chì una donna pò cuncepisce un zitellu da u principiu di a menstruazione. Sì, veramente, l'ovu hè digià listessu per a fecundazione, ma l'organu impurtante di u ghjovanu hè più spessu impussibule di tollerà un solu babbu sanu. In a maiò parte di i preghjudizii cumerciziunate di u preghjudiziu, a tetanemia più severa è u riscu d'aborto. I figlioli di questi meziornu sviluppanu pitrulieri è acquistà pisu più veloce. Inoltre, à questa età, a donna ùn hè micca presa prurenza psicologica per a maternità. Per quessa, u tempu da a prima menstratura à 20 anni hè chjamata a età riproduttiva iniziale.

U megliu per u nascita di un zitellu

A maiò parte di mèttori, parlendu di ciò chì significa l'età riproductiva, anu in mente u tempu da 20 à 35 anni. Duranti stu piriu, a maiò parte di e femine sò capaci di tolerà un zitellu sanu, perchè sò ghjovani, sburdhi è pussedenu un fondo hormonal normale. U so corpu hè tutalizatu è pronto per a maternità. Dopu impurtanza hè ancu a maturità psicologica di ei ancendenti è a so capacità à assumis esse responsabilità à u so ziteddu.

L 'età riproduttiva

Dopu à 35 anni, a maiò parte di e donne anu staghjunata di l'estinzione di funzioni sessuale, a produzzione d'hormoni si disminuye è a salute si deterira. Di sicuru, questu ùn hè micca successu à tutti, ma a maiò parte di medichi ùn sò micca cunsigliatu per dà nascita. L 'età riproduttiva hè u tempu chì una donna hè sempri fisiologica capaci di cuncipì una criatura, ma u pardunamentu di a sviluppa cumulazioni è l'anormalità genetica in u sviluppu di u zitellu, per esempiu, u sindromu di Down , hè grande. Duoppu l'età, sta pussibilità aumenta, chì hè assuciatu cù un desequilibri hormonal è una deteriorazione generale in salute. À l'età di 45-50, a menopausa si trova in e donne, è a cuncepzioni turnà impositu.

Edizione reprodutivu di un omu

In cunnessione cù e caratteristiche di u corpu maschile, un momentu favorevuli per cuncepimentu hè un fattu più grande ca quellu di e donne. Un omu hè capaci di diventà un pianu à l'età di 15 anni, è a pruduzzione di semitiche, anchi si pruspettiva dopu à 35 anni, ma pò durà à 60 anni di età. Ma a maiò parte di specialists limitanu l'età riproduttiva ottima di l'omi à u listessu armatu chì e donne: da 20 à 35 anni. Solu à questa ora una testosterone di l'hormone activamente allarganti furnisce un cantu nurmale è a mutilità di i semitudi.

E donne moderni sò sempri più interessate in a question di cumu si prutezza l'età riproduttiva. Ma siccomu a funzione femminista hè assuciata à u fondu hormone, spessu ùn depende micca di u desideriu di a persona. Per prevene disruptions hormonali , avete bisognu di guidà un stiltu di vita sana è pruvate micca di piglià di droghe senza prescrire un medico.

Tutte e famìglie chì vanu à avè un ziteddu avè bisognu di sapè cum'elli l'età riputtivu significa. Questu avete aiutu à evitarà i prublemi cù cuncepimentu è di gravidanza, è ancu di nascita à un zitellu sanu.