Cammisa russa

In ogni momentu è per tutti i pòpuli, u vestitu, solu di a funzione pratica tradiziunale, era ancu un "mudellu" peculiar da a mentalità naziunali, hà serve com'è una tipu di chiavi di a cultura naziunale. Nta l'ùrtimi anni, elementi di u costume naziunale russu sò sempri cimiteri in i cullezzione di couturiers famosi (nò solu micca naziunale), è a cammisa russa tradiziunale hè cada vez più popular entre i ghjovani. È ùn hè micca per azzione: in tuttu, una cammisa tissuti hè l'elementu più anticu è unicu di un costumbre. Fu purtatu di l'omi è di e donne, i campagnari, i mercaderi è i prìncipi.

Storia di a cammisa russa

In a lingua antica Slavonica pudete truvà parechje parole chì sò cununanti cù a parola "camisa". Ma però, u più vicinu à a cammisa hè a parola etimologica "rubra" (cut, pezzu di tela) è "rush" (tear up, tear). È ùn hè micca solu una coinvenza. U fattu hè chì in principiu, a cammisa era a vistura megliu - una tela stanca livata à meza cun una apertura cut toe per a testa. Iè, è e tagliu si sò in usu di pocu tempu dopu l'omu maestru di tissuti. Per quessa, u teatru per i primi cammmi fù sceltu è micca cut. À u tempu, i cammmi di a cammisa accuminciaru a sguillà nantu à i costi, è ancu più tardi, i pezzi rectanguli di tela si sò aghjuntu à u cima di e manichi di cammisa. A cammisa Slavica pò ancu esse cunsiderata un mezzu di integrazione soziale. Hè stata fatta cum'è ghjente persone ordinariu, è per sapè - a diferenza consistìu solu da a qualità di u materiale (linu, cannunatura, sita, più tardi di cuttuni) è a ricchezza di u finitu. In u collu, ghjuvellu è u polu, una cammisa russa naziunale deve esse décoré cun un amuletore bordate. U cuntrastu di u Sud Slavicu, a cammisa russa di l'omi di u 17 è 18 seculi ricive facilmente parechji ricunniscenza cum'è una ciacca cut à a left à u collu (da induve u sicondu nomu - u kosovorotka), à causa di chì a croce ùn hè "cascata" fora, è a lunghezza hè larga di ghjinochju. Ancu più interessanti sò a storia è e carattaristichi di a cammisa russa di donne.

Camisa di donna - a tradizione di magnetismu

A cammisa di u slavicu era a basa di ogni vestitu naziunale. À e regioni miridiunali, hà vistutu sottu una falda-poneva, in u cintrali è à u nord - era guasi facianu principarmenti cù sarafani . Questu camicia di lino, longu uguali à a durata di u sarafan, hè stata chjamata "stan". Cammisa di donna di tutte e donne distinti è festivi, secca, serejate, in più, cammimi speciali sò stati per alimenta i zitelli.

Ma, forsi, a camicia più interessante hè una prumessa. Questa camisa era spiccau cù manichi longi (spessu à u dintra). À u nivellu di u muvimentu, i slotti di mane sò stati chjamati per chì e manichi pattinati puderanu attaccà dopu à u ritornu. In ogni casu, ci era una altra manera di purtari una cammisa, a longa durata di e manghju chjucu in i quattru è era pussutu da l'esposizione. Di sicuru, sta cammisa ùn era micca di a vita di ogni ghjornu - era difficiule di travaglià in tuttu (per trattà a sopra, hè difficettule di dì "travagliu di manichi" - da quì). Inesessuali, era usatu per divinazione è in u prucessu di riti pagali riliggiusi (ricurdate a storia di a Frog Princess!). In seguitu sta classa di cammisa s'hè rinviata in ropa festiva, o vistitu per a nubiltà, ancu s'ellu ùn hà micca perchè u so coricu màgicu. In "U Lay de Regimentu Igor" Yaroslavna hè vugliatu per vola un pappu à u so prìncipe, lavare e so ferite cù l'acqua da u Dnieper-Slavutich, a limpi cù e so maniche. Ancu doppu tanti anni dopu l'adopru di u Cristianesimu, i Rusichni cresce in u putere di curingu di i capi embutirati di e cammisa. In modu, per i stessi razonanzi, a prima camisa hè stata annunziata in Russia da a cammisa di u patri (per u zitellu) o a mamma (per a zitella). Tutte robba era cunzidiratu un amuletore putenti. Solu in trè anni u zitellu ricivutu a prima camisa da a "novya".