U corru corsu hè bona è mala

U blaru hè cunsideratu hè unu di i culturi più antichi è difetti nantu à a terra. Hè cunnisciutu chì era cultivatu da i incas in u territorio di u Messicu anticu for four thousand years before our era, è ancu era cunnisciutu in India, Australia è Africa. Ma sta pianta hà righjuntu à a Russia solu in u 17u seculu, è cum'è tuttu straneru (si ricordi di patate è di u pumadoru) hè stata inizialmente pervince per l'hostilità. Corn s'hè arradicatu solu dopu chì i campagnari cuminciaru à "distribuzione gratuiti" di distribuzanu e corzo cocido, è ancu di e pusterità lucali. In i tempi Sovietsi, era proclamatu "regina di i campi" per a pruduzzione è di eterità. È oghje hè rispittuosu per i so pruprietà nutizionale di valurizazioni, a so sàzita, u so gustu, a so universalità - postu tuttu, pò esse stati, stufate, criscenu, priservatu è procesatu in a farina, cereali, etc. Ma u pezzu pupulari più populari - fatti in i zitelli barbati d'acqua salata. È hè assai utile à truvà infurmazione nantu à i beneficii è l'upportu di u cornu coccu. Dopu à tuttu, anche l'esperti in nutrimentu è di cunsultà à i prudette di a dieta, ùn hè micca spartu à tutti.

Ci hè qualchissia benefiziu di u cornu coccu?

Quelli chì si intaressi à a quistione di ciò chì i benefizièghjani di u milla cucullata pò esse, avete deve cura, prima di tuttu, à a cumpusizioni di stu pruduttu. Ci sò assai prudutti biològichi preziosi in questu. Prima di tuttu, si tratta à fibbra è fècula. U primu cumpunente hè utili à l'intestini, perchè aiuta à ottimisimu u so travagliu è pulizziari, è a seconda furnisce u granu cun un gran valore nutrizionale. Inoltre, u cicazzu tutru cuntene assai prudutti di carattati, l'acidi insaturati. Ci sò vitamini, sopratuttu u gruppu B, è di colina, vitamina PP, beta-carotene, una varietà di minerali: potassu, fosforu, magnesiu, calciu, sodiu, etc. Per quessa, u corru in forma di furmellu hè utili per a visione, aiuta per a più di l'appetite è generale statu di salute. Hè prumossu pussibule di rimpiazzari i zappagini tradiziunali - u famusu folk "attore di u ochju". Hè ancu impedisce u coaggiu di u sangue, nurmalizà u metabolismu di colesterolu, aiuta à rinfurzà u tonu di i verni di a vespetta, sguassate tossini di l'alcoolate durante una ressuria, allughjava a fatigue crònica è u blues, sguassate cù inchinu.

In ogni casu, deve esse dichjaratu chì a cumpusizioni hè degana solu à i beneficii di u corzo coce, ma ancu per dannà.

I vantaghji di u Cornu Cociutu per Perde Pesu

Una altra pruprietà preziosa di questu pruduttu hè u so cuntenutiu minurizatu di caloria. Nzè cun cìantu grammi di corn cornu, una persona hè 96 kcal (cù una cob - casi 200). Sembra chì questu ùn hè micca cusì piccatu, ma stu platu infine u sensu di fami per un pezzu di tempu. Dunque, i nutizzionisti sopratuttu noteu i beneficii di u corru di pezzu in u vitellu per a perdita di pisu. Per questu endemazione, hè cunsigliu per manghjà in i ghjorni di praticà per vultà l'intestini. Ma à u mumentu chì pruviste à coralli ùn hè micca valuta, perchè in grande quantità pruvate a pruspettazione. È u granu deve esse misatu. Coglie i pomi senza zizuronu, senza aghjunghje in u pane finitu. Un ghjornu serà bastatu da quattru o cinque pezzi.

À chì hè u pattu contraindicatu?

Comu chjamatu prima, da u granu in bullore ùn hè solu bonu per a salute, ma pò dannu. Ùn pò mancu manghjà da e persone chì anu coagulable di sangue, perchè oghje u so diliziu, è ancu per quelli chì anu soffrenu di ulceri è allergii stomacu. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu per manghjà pè e persone chì ùn pò micca masticà u granu. Perchè u male in a bocca di u corn pruvà a flatulenza è i disturbi intestinali.