Tiamini hè una vitamina?

Spessu in una prescriptionusca prescritata da un medico, pudete leghje chì un vitamina Tiamine Chloride hè cunsigliatu in un pattu di droga. In ogni casu, a maiò parte di noi ùn cunniscite micca ciò chì hè un clorur de ghiaolate è chì vitamina hè statu ammucatu sutta stu termini. Per affruntà cun questa mena, volteamu a l'urdinazione per u so usu è scopre chì una droga cun un nome pocu amicu ùn hè nunda cum'è u nostru bon amicu di u gruppu B: u chlùdutu di tiru hè vitamina B1 .

Quandu è perchè B1?

  1. L'usu di a droga hè ubligatoriu di a nictaità di ricusalli u corpu cù pocu o nudda absoluta completa.
  2. Cù spiccizii significati in u fianu, rizzi è un tracte gastrointestinali, quandu i palisatori di l'absorzione di nutrienti è l'excretione di prodotti di decadenza da u corpu sò viulati.
  3. In u trattamentu di a tiamina di u neurìgrali, u vitru B1 chloride hà un effettu calmanti è calmendu à i gruppi di musculus, chì trasmettenu l'impulsi nervi chì ci anu in elli, chì aiuta à reduiece a gravità di a malatia.
  4. Aiunità in u trattamentu di radiculite, spasmi di e vaghjime periferali è di paralisi, in più di variate disordini associati cù l'attività di u core.
  5. Scupriteu chì tipu di vitamina di u tiògliu di tiamina hè vintu chì ricunnosce chì u so usu ancu aiuta cù e malatie di a pelle di diversi urighjini.

Applika vitamina B1 in forma di injections intramuscularu o intramuscular, appuntamentu l'adulti è i zitelli in dosi adattati à l'età di u pacienti è l'indicazione per a so malatia. In regula, tali injections sò assai dulurosu.

In soluzione per ininguzione, a droga possa contraindicazioni assuciatu cù una tendenza à l'allergii è l'intoleranza indivìzia, in quantu cù u tachycardia è l'aumentatu di suduri.

Comu effetti di marzu di l'usu di a droga, rashes nantu à a pelle, u prucezione di a pelle, è l'edema di Quincke pò esse osservatu. Tali reaczioni sò più freti à scrive in e donne durante u principiu di a menopausa è in u so cursu, ancu in quelli chì sò l'alcoholismu.

Quandu chjamà una vitamina, i medichi sò attentatu à a so interaczione cù l'altri prudutti medicinali, se a pacienza hè stata prescrita è hè trattata. In questu sensu, l'uttimu simultaneu di vitamini B1 è B6 è B12 ùn hè micca cunsigliatu, perchè cusì porta un minimu in l'effettu di u so usu.

Ci hè qualchì altru limitazione di l'usamentu parallelu di u chlùaziu di tiamina cù i medicini, ma sò state infurmatu, se ne necessariu, da u duttore assistente.