Arrìju negru "Southern Night" - bona è mala

Uni pochi cittati sapemu di i benefici è i danni di u rossu biancu "Southern Night", ancu s'ellu este pruduttu meritava l'attinenza mai vicinu di quelli chì si aderiscenu à i principii di una alimenta sana. Stu pruduttu domesticu, furnitu da u Territoriu di Krasnodar, hè simili in e so caratteristiche à a famosa marca italiana "Venus Necque", ma hè distinatu da a so dispunibilità, gustu melloratu è coccia più veloce.

Benefici di u risottu "Southern Night"

Studi di laburatoriu amparanu chì 100 grammi di u pruduttu hà registratu un ritmu di l'acidu folicu , chì hè rispunsevule per a salute di u sistema immune, i vini è cori. Questa sustanza hè necessaria per i mariti in oghji, perchè anu un effettu benefizièvule annantu à a furmazione di u sistema nervuali è l'immunità di un nascitu. In più, in u rossu rossu hè ancu altri sustanzi chì sò assai valeri:

Harm of black rice "Southern Night"

In più di i beneficii è di qualchì periculu da u risu, "Southern Night" pò ancu esse. U primu, in quantità grossa, pò causà stinziazione, per quessa devenu cunghjunghjini cunghjunghje cù ligumi, prudutti di u latticiu. Siconda, u cereale hè abbastanza calioni - 285 kcal per 100 grammi, perchè quelli chì guardanu u so pesu, l'utilizanu devia esse moderatu.