Plantendu e cipolle in primavera

A cipolle sò una pianta di dui anni. Sì a primavera, sì suminatu e so graneddi di cume cipote - ciliegia negra, in u vaghjimu ti pigghianu petites fraschi - sevocu. A primavera mumentu, a crosta si trova nantu à a terra è in u bughjone lampendu in coperto. Cultivate e cipolle in parechji maneri: simuli, da a ciorna compruia o, tradiziunale, da dui anni.

Quandu si piantà e cipolle in a primavera?

A maiò parte, i cipudine sò cultivati ​​da a piantina. U tempu di cultivà e cipolle in a primavera varieghja secondu u clima in a zona. U principalità di cagiunamentu di scalu hè u chinu caldu. Di solitu esse fattu à a fini d'aprili o di primu maghju.

À u primu bulbe chjaru si pittati, u diametru di quale hè menu di 1 cm. Stu spargeru ùn si forma micca frecce. Dopu un pocu dopu, pudete aduprà a pitture di una sementa, chì hè un diametru di 1 a 3 cm. Ma u primu fitimentu chì staghjunà una sembra tremenda pò purtà à l'apparenza di frecce è una diminuzione di u pruduzzione di cipudioni. Tuttavia, è troppu tardu per prumove a pianta di branu in a primavera à u turnip, o, cumu si dì in u capu. Dopu tuttu, cù a temperatura elevata è u so cuntenutu di umidità, u siccu s'assicuta rapidamente è i lamperi sò più duru di richeri.

Specialista in i tecnichi di ciucieri sò cunsigliatu: per cultivà una bona regula, prima di cultivà, hè necessariu prublemi di lampadelle cù qualunque stimulatoru di creazione, per esempiu, eco-tea o epine. Hè pussibule di usà una sali di u permanganate di potasio per svanà a piantina. Se u vostru mettenu di piante hè sottumessu fugliale, fate micca sicuru d'impiccàllanu in a fitosaforina. Dopu à questu focu avete bisognu à siccà un pocu.

A pianta cipolla hè stata pianificata nantu à i letti ùn anu più di 80 cm di anziane è circa 15 cm in altu. Bulbe chjaru deve prupositu à circa 5 cm à pocu è grande - finu à 10 cm. Lukovitch hè pittatu da un pianu à u fondu, è a cima hè sbrizata cun una capa di terra in 2-3 cm. Durante a maturazione, hè necessariu chì a cima di u focu hè sopra a superficie di u locu. A più propiu di segellare in a terra pò significativamente reduce a rendiment, è i lamperi sò stati petite.

Criditatu di cipolle di sardini in primavera

Se decide u crescente di cipolle da e zene , avà devi sere u primu tempi, finu à chì u nùmmu funere è a terra si calenta ligeramente. Solu cù questa cundizione i lampadini avè da tempu di ripiglià. Pudete truvà una colta di cipudioni è cù l'aiutu di e piantini. In questu casu, ci vole à cantà a cirasa negra à a fini di u ferraghju, è digià in circa a mità d'aprili - per pattene i pianti in a pianta aperta.

Induvinamente di a manera chì a cipolla hè cultivata, u duminiu hà da esse preparatu da u vaghjimu. Per questu, hè bisognu di cavallu un situ per a piantazione futura, fertilizate cù compost , furna è fertilizzanti minerali. U locu per cultivà e cipressioni duverebbe sunny, è hè bonu chì prima chì i pumati, colti, pepini o legumi criscenu quì.

Ciumi - cura di primavera

Prima di sviluppu di cipolla, u pianu deve esse liberatu per annunzià per permessu l'accessu à e piantini d'oxigenu è di umidità. Seed shoots rivenuti prima di quandu a cipolla si pittata da e sardegna in a primavera. I primi rimèssenu si appartenenu dopu à cultivà 7-10 ghjorni è cumincianu a crescita assai prestu. Dopu à 20 ghjorni, deve esse alimentati. Aduprate per questu pudete pudè. Per piglià, diluce in un bucket acqua 1 kg di manure. Prudutti di u fettucculu adattatu in a proporzioni di l'acqua 1/15. O utilizate fertilizzanti minerali in cunfurmità cù l'infurmazioni nantu à u pacatu.

A acqua à u maghju à u ghjennaghju i rimi di ciuvuli necessitanu 1-2 vittori à settimana. Da a mità di lugliu i lighjeti cumincianu à ripresa, è l'acquessi esse ridutta, è di nanzu à settimana, circa 2 simane, è fà spuntinu.

Sì e piante prisentanu flecci, paganu, ùn permettenu micca a so criscenza. Duranti u periodu di maturazione, hè vera uttenà a liberazione di i lampadini da u pianu à l'ingressu - per disburdinate. Questu avete aiutu à e bulbi crescenu assai.