Viola - crescente di i graneddi

Molti pruduttori dilettanti sò impegati à u violassi di crescita da e sementi. Sti fiori sò popularmente chjamati "Pansies". Viola hè unpretentiu in l'assistenza, se a pianta cù un mudellu forte, cultivatu in anticipu. I ciuvuli di muduliavuli crescuti da e zucchii fucenu più veloci di e piante da u simu in terra aperta. Per ghjunghjite successu in stu mutore, avete bisognu di sapè qualchì sgnettiche assuciatu cù u cultivo di sta bella fiorita.

Infurmazioni ghjugna

Per capisce megliu ciò chì hè necessariu per sta pianta, aghju fighjenu i cundizzioni di u so crescenu in un ambiente naturali. Questa pianta hè abituata à un terrenu fugliatoghju bien fecundatu, chì passanu liberamente l'acqua, senza firmà à e radici. Questa fioritura hè assai esigenti per a regola. À i ghjorni calda ci sò riabilitatu diversi volte. Hè assai impurtante ùn micca mancu a foglie, perchè quandu pudete causà cremelle. Per fà plantà i graneddi di viola, facemu noi l'sustrato. Per fà questu, avemu bisognu di una terza parte di a terra superiore di u monte, una parte di a sarrazza rossu cù aghjunte di vermiculite, è una parte di u locu di u giardinu deve esse aghjuntu à questa mutazione. I cumpunenti di u sustratu resultanti deve esse mischju, affruntate è vagnati nantu à i tazzi di turf . Semprate a pusterità di a viola hè megliu pricatu in i cupi, perchè e cose chì i pianti trascheranu u trasplantu assai megliu.

Semente è cultivazioni di piantini

U megliu per a piantava una viola cù e pezze hè a fini di ferraghju à u principiu di marzu. Per fà questu, da ogni vetru, aspiccianu un pianu grapicu di pienu, direttamente nantu à u sustratu stanu 2-3 semi, sprinkle cù acqua è sprinkle a cima cù u spicu. Dopu a piantazione di e zicchini di a viola, a cima di u latru hè imbulighjatu, aghjustemu e cupi nantu à u sillu di a finestra è copre cun film o vetru. A causa di l'effettu di a "sauna", a germinazione di e zoni hè curta per 7-8 ghjorni. Dopu à l'emergenza di rimuti, sguassate u film da u vetru. Se e manciari sò parechji, solu una sola planta hè devindicata. Sceglite u specimenu forti è più altu è u restu pò esse cutatu sottu a spina. Trè simane dopu l'emergenza di colti, pudete fà un fertilizante minerale minerale minerale sottu à a radica di a pianta. Ogni misi, a fertilizazione deve esse ripetuta. Ùn vi scurdate micca chì una viola di fiori cultivata da e zitelli ùn anu purtatu e caratteristiche di a pianta parentali, se fussi hibrido. Se fate tuttu ciò chì vi cunsiglianu in questu materiale, pudete crescenu e piantini di e piante da parechji senza moltu contru. Quandu u crescente di e piante, avete da tenite bisognu à riavrà. L'acqua deve esse spessu, ma micca cunceta di a pianta da quì, ma pour un pocu acqua sottu a spina. In u mezzu di maghju, i pianti ghjovani pò esse preparatu per "trasfurmà" in u situ. Se avete sente cunsiglii è fiori cultivati ​​in i tanghi di turf, allura u trasplante vi pare faciu divertitu. Dopu tuttu, questu hè bisognu di cavallu un pirtore, chì a prufundità hè di cinque centimuli più di l'altitudine di u vitru è fate un pezzu di sabbia. Questu hè permettà l'acqua di flussu senza travagliu prufunditu in a terra, chì reducià significativamente u risicu di dannu à i mudeli novi da una "pierna negra". Comu pudete vede, hè impurtante nò solu per fà plantà una viola cun semilla, ma ancu per cultivà bè. I pruduzzioni di fertilizzanti minerali sò alimentati constantemente, preferibile in intervalli equitali di u tempu. In questu casu, a pianta risponde à a fertilizazione più veloce.

Hè cusì difficultu è à u listessu tempu assai simplici per crecià "Pansini" in u vostru situ. Se si cunghjunghjite a piantazione di e piantini di sta fiorita cù a simenza in a pianta aperta, u risultu sarà un incessante fiore di a viola à i chjori.