Cumu cultivà una rosula da e zene?

Rose hè una pianta perenne amata di parechji. Stu arbustulu cù grandi fiori di luxuriu hè per una bona ragiuni ricanusciuta comu a reina di pianta di giardinu. I roseddi - ùn hè micca bellu semplice, perchè hè una pianta capricciosa. A più ghjardinaria sunnera di riplicari una rosula. Di solitu esse fattu di parechji manere - per a vaccinazione o vegetativamente. Quessi sò i modi simplici è più efficace. Ma chì parechji di noi ùn avete micca circà e manoli fà, spessu seguitavamu a manera di cultivà una rosula da e so sera ancu pussibule?

Intentaremu di capiscenu.

Serà a riprutazione di rosi in a so casa?

U metudu di pruduce a rosula cù e pezze di i ghjardinari amatori ùn hè micca cusì popularu cum'è e tinghje è u travagliu. Ci sò parechni spiegazione per questa. Hè difficiuli per a rosula per riunificà e frutti, da quale hè necessariu d'ottene e sere. Inoltre, u prucessu di a so preparazione è a ghjonghje hè un pocu cumplicatu cum'è questi di a simplicità di a sementi. Inoltre, quandu pensendu à cumu si prisentanu rosati cù e semivaghjite, avete deducirle u fattu chì no tutti e variità di questa bellezza di giardinu pò essa cultivatu cusì. Stu metudu hè adattatu, prima di tutti, per rosati polanthusi bianchi è abundanti in frazzanti , u rosariu chianu "Wings of Angels", rosi di una canna, rosi d'una agulla, multiflora, rosi di arrugati, rosi di cinnamone, rosi d'arriate. Allora pagà l'attenti, u crescente di rosi da e manni di e variità di sopra à e so propria manu hè abbastanza realista.

I rosii cultivati ​​da e piante: stratificazione

I Seeds for planting pò esse acquistatu in una magazzina specializata o preparatu da sè stessu. Sì avete preferitu l'ultima opzione, tene in mente chì i frutti d'ariani unziunità sò adattati, a pelle di quale hà brungiatu brùduli. I Seeds in questu ci hè una zucchizza prima, più ca in frutti madura. Trimate u fruttu in dui metà, ognitreddi un pocu purciutu per quandu sguassate a pustera. Rigativi a quantu a mansa di a rosula, ùn hè micca difficiuli di ricanuscià. Hè grandi (circa 3 mm) è cori furunu irregulati irregulosi. U so culore è a taglia in una frutta pò varià.

Se parleremu di cumu per ghjunghje l'alti di una rosula, stratificazione hè bisognu prima. Hè custruitu tastate e sementi in iperòxenu di l'idrogenu durante 15-20 minuti. Dopu fattu quessa, una petra pettine hè macchè dinò in u perossu, e pusteri sò stati posti è cuparti. Allora hè megliu mette in tuttu in un saccu di plastica è mette in a frigorifera in u compartmentu, induve a tampiratura hè tenuta in a rangione di + 5 + 7 gradi. I primi rimichi di e zeri sò generalmente dopu à 1.5-2 mesi. In questu piriu, ogni pocu ghjorni, piglià un pacchettulu di semen è inspeccione per u moldu. Se se truvò, a pusterità deve esse riabilitariu in perossu.

In modu, e manciari d'un certu tipu di rosati ùn deve micca bisognu à esse trattu specialu. Questu hè applicà à i rosso arruganti è di cinnamon. In questu casu, sertendu a rosula cù a semente si faciule in a pianta aperta in u vaghjimu. Bonu, in u vaghjimu, pare i primi prudutti.

Comu si prisenta i rosoli?

Dopu l'apparizione di colti, i zitelli ponu trasplantati in un cuntinuu cù una mezora di torba-arena. Hè a più piacevule à cultivà e pianti di rosi in pidali di turf. Curingu di e piantini pruponi rifurmi sistematicamenti chì u sustratru s'assicceghja è u cuntinuu hè colpi in un locu cù una bona illuminazione durante almenu 10 ore. Hè assai probabbli, avete bisognu d'iluminazione artificiale supplementu. Quandu i primi rimichi averebbe, u pianu pò esse coperto, per esempiu, cù una perchita fina di perlita. Quandu i frutte crescenu, avete bisognu di manghjaraghju nantu à i fertilizzanti minerali diluiti.

Plantendu i rosoli di crosta in a pianta aperta in a primavera.