Ahimenez - cura di a casa

"Scantu di friddu" - cusì in grecu hè a pianta perenne è pianta chiamata Achimenez. Indubbiatu, se a temperatura in l'abitazione induve hè cuntenutaghje sferenze sottu à + 15 ° C, questa sia a pianta amatori è moriri. Ma per i so altri qualità dicurativa, fù intesu "a magia fiore". E eleganti culori brillanti di i culori più variati cù un patronu strisu o macchioni ùn duranu micca longu, ma tutti i prudutti novi sempre presente, è, grazia à questu, u fioru di l'achymenu hè assai longu. Amichevole bellu aspettu in i cimini, ma se vulete chì a pianta per esse ciuciosa, sceglie u cimi di i ghjacciadi.

Cultivazione di achymenes

Scupremu cusì cun l'apparenza curretta per un luxuriu ahimenezom.

Ahimenez hè una pianta unpretentiosa, perchè a tenintalla in casa ùn hè micca cumplessa. Questa fioritura di u bellu fiore in un pernu qualchì tempu hè bonu per pritenyat da u sole. Per creà una sombra per ellu seguita è duranti u soggiu di rimessi da i tuberi d'ultimi anni. Achimenez cù fogli alla spremitura precisa una illuminazione moderata, ma u follatu ghjovanu fugliale aggradisce u sole di brillanti. Se a pianta faci una manca d'illuminazione, da u ziziu hè struitu, è i fiori fugliali. Ùn piace micca draughtsmenzi, pò ancu tollerà l'acqua stagnata è a seca. I achymenee Thermophilic in l'estiu sentenu aggradèvule à una temperatura di l'uperazione di 25 ° è di alta umidità. L'acqua chì a pianta in pallet. Cù u principiu di u vaghjimu, i foglie d'achimenu cummincianu à giallu è giurizianu. Questu hè un signu sicuru chì un pezzu di restu accumincia. A regurgenza à questu tempu si deve esse gradualmentu ridutta à un minimu. Dopu chì a parte terra di u fiore si contene, devu esse cut off. I Risomi sò stati guasi tutti l'inguernu à una temperatura di + 14 °. In ocasu, ci anu da esse humiliatu.

A piantazioni di achymenes

A ripruzzioni di achymenes implica diversi metudi: semi, scorci e tuberi. Sì a pianta hè spartutu da e tinghje, inghji spunarà in trè mesi, se i risizmi - dopu à quattru, ma dopu à multiplicà e mane di fiori, avete da esce da dui anni. A maiò spessu, u fiore hè cultivatu da i tuberi.

In u frivaru, i radichi d'invintarii di i Achimenes sò esse acquistati da a terra. In casu di necessariu, u risiziu deve esse divisu, assicuratevi chì ci hè almenu un ochju in ogni parte di u tuberu. I tagliati sò siccati, sbrizziati cù carbuglio machacante, è poi siveru in una mezora fresca di terra chì cuntenente di foglia, sodu, humus è sand. Adding sphagnum picatu, pudete fà u mischju di a terra hè più friable. I pomi per u fiore sianu d'allargate, cù una bona bassu di drenagiu , in u quale hè utilale per aghjunghje bits di carbone. In ogni casu, unu ùn deve micca pianificà l'achymenes in un pezzu maiò grande, hè megliu per trasplantà quandu si sviluppa. Sè fà parechji attici in un pezzu, vi riceve una pianta assai culura.

Pudemu u pome cù a fiorta pianta in un postu luminoso è cálido. Un e un mezu mesi dopu à pianta, pudete cumenciu di alimentà a pianta cù l'addevu per fiori interni.

Dopu avè a cura necessaria per l'achymene in casa, vi cuntene a so fiurazione inghirusi longu u tempu.