Craquelure in decoupage - master class

A tecnica di craquelure in decoupage hè assai populari cun debuttante è solu amatori di bellezza. Prima di tuttu, per i principianti, spieguemu spiegà - chì hè questu craquelure, è chì dice "manghja".

Craquelure hè un pezzu, una imitazioni di crescenu. Ci hè un craquelure "un passu", questu hè un cumpunente. Questu quì chì u culleghju di u pintu hè visibule sottu à i cracke in u top paint. Ci hè un cracklure "du passu", o hè ancu chjamatu un cumpunutu di dui. Questa hè a listessa craquelure, cum'è in u primu casu, solu l'arragali sò chini di qualcosa. Per esempiu - un poveru d'oru è oru.

Craquelure in decoupage - MK

Oghje, vi cunsigliarà cumu fà fà i pezzi di decoupage cù craquelure. In questa classa maestra avemu usatu un decoupage di un passu cù craquelure.

Per creà una capitu maestra, avemu bisognu di chistu:

Quandu avete preparatu tuttu in anticipu, per ùn avè esse distractatu più à pocu à pocu, pudete aduprà:

  1. Pigliemu un piastru è lavavvi solu bè prima, è dopu degreate. Per degreasing, alcol, vodka o acetone hè adattatu. Limpietta beni - questu hè impurtante.
  2. Da a nostra napkin, si separà a capa superiore, tagliate o tagliò u patrimoniu assai bonu è aghjunghje à u nostru platu. In seguitu nantu à u colpu di gotei è da u centru, avemu principiatu cun primura per lisìlli à i canteri, per quandu ùn hè micca stata una sola burbuila.
  3. Avemu aspittatu un pocu per a cola per secca. Quandu u circondu cusì, copre u nostru pezzu di napkin cù a pintura acrilica bianca. E cibo cù a pintura per chì a stampa nantu à a nostra platona addiventa più brillanti è cuntrastu. Lasciate u pianu à siccà.
  4. Allora accuminciamu a fà u sfondate di a nostra futura capimachja. Comu avemu digià scrittu prima - l'effettu di anziana, i.e. craquelure, hè assai populari, è ancu di questu, hè ancu assai impressiunanti, in particulari in a decoupage di i pranzi. Avemu da fà. Pigliemu u vernice vernice è applica à tutta a superficie di u pianu. Hè necessariu di appiecà in una direzzione.
  5. Lasciate à seccià durante 20 minuti. Dopu biancu è una gota di pittura verde scura cun ucculeu cù l'altri è applica à u pianu, solu in a direzione opposta à u vernice, micca cascata duie volte in u stessu locu. I crachi cumincianu a prisentanu appena, cum'è si diciunu, ghjustu davanti à l'ochji. Ma surtemu u nostru platu per 2-3 ori in pace, finu à chì si secca da cumpletta.
  6. In più, dopu chì a nostra palla hè secca, pigghianu un culore cuntrastanti, in u nostru casu un veru scuru hè assai adattatu. Usendu una sponge, a ponu nantu à a superficia, "zachchkivaem" u nostru platu. Questu hè fattu per esse tistimoniu i nostri fretti, chì avemu tentatu cusì tantu à fà. Partemu da asciucà.
  7. Dopu n'àutru secucciu, avemu copre u nostru curlu chì hè digià bastonu cù a laca acrilica.
  8. Hè tuttu - nostra moetilla hè prestu. Quandu si svolge, nunda di cunghjuntu in u prucessu di decoupage cù craquelure hè in assenza assicurata, u principale hè di seguità l'urdinamentu di a classa maestra è tuttu sera ghjuntu. Precisamente in a stessa testa, artighjani decrecenu caspelli , mobili è ancu i testici .

    Un piatto creatu cun tali amuri, è ancu cù i vostri mani in a tecnica di decoupage cù craquelure, pari semplice un maravigghiusu, pusendu u settore in u locu più prominente.

    Per u futuru avemu duvemu inspiration creativo, è, sicuru, un grandi successu in a so figurazione. Chì ogni cosa fatta da e vostre mani diventate una maestru maestru è piace l'opinioni di i vostri amichi è parenti.