Pulsera fatta di bande gomma "Hexafish"

Quandu avemu un pocu tempu libre, pruvate à passà cù i carchi amici o di fà una cosa chì amemu. Tuttu ognunu hà divertitu in modu diversu: attivu prefè sportiu, tranquillamente - leghje libri, averebbe cumu per creà capizetti lucali. Puderanu, seguitanu a moda, pruvate à decorate u vostru uttunamentu di bastimentu cù elementi interessanti. In modu, i decorazioni made da e so mani propriu in una manera speciale. U tecnicu di a so creazione ùn si pò micca esse cunsideratu, ma in l'ultimi anni, i prudutti di l'elastichi chjuchi anu statu amatu particularmente da a bella meza di l'umanità di tutti l'età. Doppu à l'intragnatedu di elli nantu à i so dite , forks or special equipment (machine, crochet), sò parechji patti inudori. À u primu, stu hobby era populari cun uggetti di l'età di scola. In ogni casu, parechji raggette chì anu assolutu un bonu livellu di capacità in questu "artu", sò felici cù aduprate braccialetti o coltivii fatti in questa teknika.

Principianti, per suprattuttu, pruvate à creà l'oreju cù simule simule. In ogni casu, se avete ottu un successu, ricumandemu à pruvate a manu à u braiding di i bande di gomma "Hexafish". Stu nomu pocu cumu pruveni da a lingua inglesa hexafish. Hè per esse, u patru resultanti s'assumiglia una cuda di pisci, mentre ch'ellu hè creatu nantu à sei bande di gomma in un cercolu. Cusì, vi diciarete cumu per tissutu pulse "Hexafish" in a màquina.

Cumu fà un bracelet "Hexafish" - tissu

Per travaglià avete bisognu di una machina, un ganciu specialu, bande di gomu (avemu dui culori). So:

  1. U tissu serà realizatu nantu à i primi trè parechje di pegli di fili vicinu. I bandi di gomma in giallu sò stati nantu à l'ottu pezzi d'ottu à i primi passini in i fillei è in i primi è l'ultimi parigli.
  2. Dopu fattu quessa, sò chjusi di l'encorpi di culore. Sò trovanu in pare parechje nantu à 6 ceppi di a machina, ma in generale, è micca in forma di una figura-ottu. U risultatu hè una forma rectangulu.
  3. In questu modu, questu, parenti in l'anguli adiacenti, pusemu nantu à bande elastichi, ma di novu amaru.
  4. Allora aghjustemu u primu pegu da l'esterno cù u paru più minimu di bande gomma giallo. Dopu questu, trasferecate e loops in a parti interna di u peg.
  5. In u stessu, attemu cù a sicula, dopu cù a terza, è cusì à longu u perimetru di u "rectangulu". À a fine di a ghjanda nantu à a macchina, avete bisognu di calà a puzzicheghja sottu u peg.
  6. In u futuru, tutte e braiding di a bracciale "Hexafish" hè ridutta à a repetizione di u puntu 3-4. Hè impurtante cambiassi constantemente i culori di i bande di gomma - in u nostru casu hè giallu cù aranciu. Impussibule assai impressiunale in a bracciale chì alterna gumanti colori brillanti cù u neru. Gradually, un pulsera voce figura in u fondu di a machina. Tisitie cuntinua finu à l'accesoriu righjunhe a durazione necessaria.

Pulse "Hexafish" - l'ultima tappa

Quandu crea a bracciale di a lunghezza desitzzata, finisce u tissu di a siguenti:

  1. In a machina nantu à ogni settore di i sei puntelli ùn deve esse un loop of rubber band. Da u primu puntitu, u ciclu hè stomacu à u sictu peg. Da u terzu peg, u ciclu hè trasferitu à a quinta peg, è da u quintu à u sestu. Per via di u risultatu, sò stati chjavi oghjettati, nantu à quale ci sò 2 cile.
  2. In ogni culonna, u ciclu bassa è vicinu è in u centru di u bracelita. Ci hè 1 ciclu nantu à i catienzi.
  3. Dui loops anu da esse traslassate à una di e manufatti, perchè e trè trè tratti sò nantu à questu.
  4. I loidi sò ghjittati da a S ou C-shaped clamp. A bracelita hè sguassata da a machina.
  5. A bracciale hè diventata cù l'altru finale, i lochi fini sò stati nantu à e sei anguli di a màquina.
  6. Allora sò trattati in a clausula 1-3.
  7. Dopu à questu, traversu trè cicardi nantu à a macchina, avemu un clip da l'altre end of the bracelet. A bracelita hè sguassata da a machina. Fattu!