Bondage gàstrica - sintomi

U sangramentu gastrointestinali (gastrointestinali) hè una purga interna da u parò stomacu o parete intestinali. A maiò spessu si ponu osservatu in i patologii cum'è l'ulcera peptica, gastritis cruniforme, duodenitis crunulica, ipertensione portale, cancer of the stomach è colon, tumuri benigni, diverticula, infartione di l'intestione inflamatoriu, infartu agudo miocardi, etc. Questa hè una prublemi seria chì necessitava assistenza medica immediata è hospitalisazione in un hospitalu. Per quessa, hè impurtante sapirele di i sintomi di sagnu di u viaghju gastrointestinali.


Signs of gastric bleeding

I sintomi di sagnante gastrointestinali ùn sò micca uniformi è dipenninu di u voluminu è a durazione di l'emorra. A cundizione di pacienza hè più forte, u più grande di a perdita di sangue. U signali u principale caratteristicu di l'insuffiamentu gastru hè vuccu sanguinatu cù una mezcheva di sangue frescheru senza sangue. A natura di u vòmdu pò esse sfarenti: u sangue scorciunatu, capiglioli scuri, cuntenuti gastricu di u culore di u "casu di cafè". Vomiting, chì si ripetì in intervallii curati, indica indegnu di saldatura. Se u vomitu chjucu hè osservatu ripetitu in un longu intervalu di u tempu, questu quì hè indicatu a rinuvà di u sangue.

L'altri manifestazioni di l'emorra di gastrointestinali sò:

Periculu di sangramentu gastrointestinali

A pèrdita di sangue in i sangramenti gastrointestinali, cum'è cù altre tipu di sagnante massivu, hè accumpagnatu da un sviluppu di una discrepanzia trà u vulumu di diventà di sangue circulante è u vulume di u leitu vascular. Questu ci ponu una gota in a resistenza perifèrica in generale, una diminuzione di u voluminu di colmu di u cori, una sira di a prissioni. Cusì, a hemodinamia cintrali hè disturbata (muvimentu di sangue tramezu vini sanguini).

A consequenza di sti prucessi hè un cambiamentu in l'scambiuarii traspillariali - u metabolismu da u muru di u capilarità trà u sangue è u fluidu di u tissu. Questa afecta a funzione è a funzione antitòdica di u fianu, aumenta l'attività fibrinolita di sangue, disrupta a produzzione di fatturi hemostati. Questu, a sua volta, porta à i viulazioni di i purmuna, rinu, u curu.

Primi aiutu à i signali di i sangramentu gastru

A prutezzione di i primi simpatici di i sangramentu gastru à esse urienta urgente, t. A cundizione di u pacicte hà degratuatu rapidamenti. Prima di a distribuzione di u pacchju à una facilità medica, quelli chì sò vicinu avissiru aiutà:

  1. Prima di tuttu, u paci era di furnisce una piacè sana - hà bisogna à mettite è si move un pocu quantunque possibili.
  2. Per limità a quantità di perdita di sangue, ci vole à mette una burbuila cù u ghjuchju o qualsiasi altre fretu friddu (prodotti di u locu, un saccu di neve, etc.) à u stomacu di u paci.
  3. Inoltre, se u pussibule, u paci hè avvistatu di vìviri l'acqua fridda o inglandi fette di ghassi. In questu casu, bivite un pocu è un sceptu pocu, tk. l'ingestazioni di un grande voluminu di fluidu in u stomacu pò aggravate a cundizione.
  4. S'ellu hè pussibule per piglià qualunque hemostaticu, questu hè ancu esse fatta cum'è u più prestu.

U trasportu di un paciente cun signali di i sangramenti gastrige per i primi aiuti sò permessi solu in a pusizioni propensione.