Sandali nantu à un petit taccu

Sandali nantu à u taccu biancu - un sapori cusiti, pratichi è feminini d' istati . U so meritu hè chì sò assuciatu perfettamenti cù e diverse robani: jeans, midi, fianchi , bermudas e shorts. A tutti sti vantaghji, pudete aghjunghje chì sò adattati per l'attività di ogni ghjornu (cumprese longu spassighjate), è per stanzi di sera.

I mudelli di sandali

Una di e principali differenzi di tutti i sandali nantu à un petit talellu hè a forma di stu pianu. Pò esse di parechji tipi:

A più pratica hè a seconda opzione, postu chì hè a più stabilita. In sandali cù un taloniu largu, pudete cammarze in tuttu u ghjornu è ùn avete a paura chì à a sera ùn pò micca passà un passu. Un sciccarellu hè assai attrattiva è elegante, ma cammendu per un bellu pezzu ùn hè micca sempre cunvenutu. Ancu se per a sera a ghjurnata hè una bella scelta, serà una bona alternativa à i scarpe sexy di tacchino.

Sugativi è stile elegantemente sandali cù tacchi 4 o 5 cm cù coghju finitu. Seranu un par ideale per un vestitu senzillu solu sottu à u ghjinochju. In i mudelli di vendita di suede o di a pelute liscia cù ragioni anu. Ogni sandali ùn anu micca avutri ornamenti culuriti in a forma di stingiali, pedicure o embroideries, ma pò esse decoratu cù una santezza luminosa, chì li farà esse exquisite è luxuuse.

Limita à u fondu di u petrau - hè una scelta bona ghjucata. A forma uriginale di u piuvale hà da darà a voglia di a donna in una armunia, è cù una excentricità è luminosu sanu. In questu casu, e sandali di e donne cù una forma di forma mediusu tùttu sò assuciatu cumminati cù vestiti classic, calzini stracciati, ghjiorri è faldidi di longu ucchiale, chì parle micca solu di a so attrazione, ma ancu a so versatilità.