Rolls di pasticceria di pilu

Aghju prupostu una altra versione win-win di l'aghjunghje à u cafè di a matina o una tazza di tè. I Bagels disposti da una pasta di queso fugliale sò solu maghjani in gustu, cù una struttura dilicata, è l'usu di parechji riposi permettenu à ogni tempu di ricivete un novu gustu di desserta.

Rolls, pasticceria, rides, con, mele

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

A ricetta pè croquet pastry hè simplicissima. Per appruntà, permettenu u curdisu da un prugnu finitu curd in un coltu prufunditu, aghjunghje l'oliu, u salinu, pate e avicole a purée à u farina di granu. Stir the mixture until a soft, non-sticky paste, se necessariu, pour un poco més farina. A so cantu dumandata pò varià secondu u listinu di umidità di a curda usata.

Divià a pasta in dui semi. Ogni currettamente hè stata rintra in una struttura ronda in un spessu di circa cinque milimetri, è u cutaghju à ottu sectori triangulari ugati.

I meli appiccicà, seccissimu seccu, fate perdinu di pelli è nuclei è tagliate in taglioli fini. Per ogni triangulu curditu nantu à u largu più grande, fate u fugliale di a patata, spruvà u zuccaru è a canna à u cinnamonu à u gustu è u rotulu cù rotuli, furmendu un bagel. Puderete a cima di i prudutti in u zucchulu granulatu, poverete nantu à una scheda di carta pergamosa impasata cù u pergaminu è stabilisce in precalentata à 185 ° furdu for vinti quattru minuti o finu à u focu.

A so ghjornu, aghjustemu u pasticciu di furmagliu è serve per tè o cafe.

Cumu fà rogueliki da una pasticci di casgiu in casu cù marmellata?

Ingredients:

Preparazione

Furmagliu cotta cun u furchetta, è à u granu di granu, passanu per un pezzu finitu. Aghjunghjite a soia, u zuccheru è u zuccherinu di bagnata sottumandula è fate beni. Poi pour a farina di granu addina, pate e furmagliu a pasta. Avaristi diventà moddu, plasticu è micca pegate à e to mani. Ombra cù una filmu o copre cù un pappuluzzu è pùa in a frigoristica per trenta cinque à quaranta minuti.

À a fine di u tempu immobbili, dividinu i quartieri di a pasta di metta in quattru parti, chì ognunu hè trasfurmatu da un pezzu rotativu à una cullezione culpita circa cinque milmu di millimetri, chì, in turnu hè cutatu in ottu trigli trianguli.

A marmellata hè cutucatu cù rettangoli chì ponu accumparassi facilmente in u largu largu di i trianguli di curduli, è pustate cumenti secondu u so usu. Pivarate i settori triangulati cun un rollu, cuminciare cù un grande mani cù marmellata.

Avemu i prudutti di i prudutti nantu à a carta di pasticceria di coghju è indeterminate à u forru pre-caliade à 185 gradi. Quandu i bagels sò marroni, i purtamosi in un pianu, frescu è fremu cun u zuccherinu in po.

U riposu di croissants da pasticceria di curda ùn sò micca solu l'arricavata o manzanas. Pò esse ancu supplementatu cù un pezzu gruffu, cunfettu, un lignu cunsigliu fogghiu, sprinkled cù nucelli cù u zuccaru o a cicculata o di qualsiasi altru ripigliu per u to gustu.

Senza aghjustà u zucchinu granulatu à a pasta, pudete fà stu bagels unsweetened è pienu cun l'appiccicatu pertinente.