Fiori di mastru - una classa maestru per i principianti

Ci hè assai modi per decorerete pasticci, quì quì si vultà à l'aiutu di u zucchero glaciali cun una pappuluzza è di cioccolata, è crema, è listinu. L'ultima appiccau un pastellu ready made for the most apparent neat and spectacular. Se ùn avete mai hà travagliatu cù questu materiale, ma e vostre mani sò longu "prufissiun" per pruvate, cumincianu cù elementi di dicurazione simplici è populari, cum'è fiori. E avemu dicu cumu per fà questu serà u più faciule.

I fiori semprici di masticu cù i so mani - una classa maestru per i principianti

Per una simplicità di camomile, avemu bisognu di un masticu amaru per u mezzu è u pilu o à qualsiasi luminu per i petali. È ancu un capu, un cuteddu, un golfu di vinu è champagne, un tubu di un diàmitru adattatu è un pappagallo di un tamantu adattatu.

Per i petali ti dugnu lu masticu in u capu e tagliate à strisce assai stati. Ogni strisca hè intricciata in u tubu è cunnette. A dimensione di i petali dependerà di u diametru di u tubu, ma hè impurtante chì dopu à tombenu i tavuli ùn ci hè micca un arsu falonu.

In questa pusizioni, lasce secca un pocu è riparisce a forma, è pudete turnà per u siccatu finali, per esempiu, in una buttiglia di plastica cutjata o una biga.

Per via di u risultatu, sò stati tarri di u stessu petali anellu.

Avà, da u masticu giallu, ci tagghja l'armali chì fate cù a taglia di i petali. L'esercitu nantu à elli pò esse fatte o cuddaru o stampatu da gasu.

Dopu piglià u cortculu, mette nantu à u fondu di a fàccia di u core è in cima di u principiu accoglie u fiore. Ora pudete vede quantu avete bisognu di abbandunà e veddi, è quantu pudete solu cutucatu, dà a punta a forma di u cundu. Fattimu cù l'acqua cusì cumunu.

Quandu i petali sò culligati, pusemu annantu à un altru core, cusì u fiore saldarà da esse dui.

In casu di fattu chì u vostru masticu ùn hè micca cungiatu o ùn mantene a forma, ùn esse scurdate. U fugliu pò esse fattu micca cusì volinu, ma ancu assai.

Cumu fà i picculi fiori da u masticu senza e strumenti?

Avemu bisognu di un masticu di u listessu colore, un lapis, un tisorzi, un cappelletto è un manicu cù una cappuccuna rossu o quarchi cosa cum'è un panna.

Prima, pudemu spurtate una piccula balla di u listinu, da aduprà a forma di una goccia.

Allora avemu sprughje cù fustu o polvorinu u latru punti di u liceu in modu chì ùn si stalla è piazzate a pezza cù un bughjone borsu, spinghje u liceu inghjustu u prufunnu.

L'arbulu, pigghiannu tutte e tagliu, facenu scordate sei munzelli, circate di fà i petali turnate per esse u stessu tamantu.

Ora ci ridassonu ogni petali cù i nostri dite, facenu i vechji ovalei è dàchju fora.

Fate chì l'arme di i petali ani finu, per dà l'eleganza fiore.

À questu stage, pudete paccarete i petali chì sò soprappadu l'una di l'altri, tocca u mezu è pigliate una plumeria.

E pudete cuntinuà u travagliu, cù un colpu di ghjuvanottu, facemu u sollievu in i petali, l'alternanza di i trè doblegate un pocu à u centru, è trè ùn si ponu allughjatu. Inserisci u stamens è aghjunghje un freccia di freesia. Pudete abbandunà, ma pudete ancu unblown, in seguita sta sintassi ùn deve micca bisognu. Siccome ascià una fioritura hè megliu in un statu sospiziale, in puszione.