Manzanas a pasticcerie

Strudel classico pò esse rimpiazzatu cù manni deliciosu in pasticceria. A carica dolce è fragrante da a manzana, cungiata sottu una crosta crudu - hè una maravigliosa opciona per "tè", soprattuttu s'ellu ci si trovanu famusi sò in u minimu.

Manzanas in pastry - ricetta

Questa ricetta ricarcau i pòpuli classici in quantu ch'è i manzoni stufa pocici in sputichi, ma tazzi d'oghje maiò sò assai sfarenti di u mandu avanti in u riposu.

Ingredients:

Preparazione

I mannari sò limpiati, sguassate u core da elli, tagliatu in quarti. In u paese in sauté, preparamu carami di mantra è di zuccaru, in a quali i nostri manni sò "stufatu" per 10 minuti. Mentre chì i manzoni sò stati cocciuti, cutà a pasta in chjazzi cù un bracciu circa 10 centimetri, in u mezu di u quale avemu spugliatu u fruttu seccu è i caramelizati. Averemu prutezzione di u pappaddu di massa e lubricate l'ovu batte. Cugliu secondu a ricetta indicata nantu à u pacatu di test (usually 15-20 minutes at 180 degrees). I pomi in i pasticceria sò servuti da spruchjendu cù u zucchinu granu.

Mancioli alfi in pasticcini

Questa ricetta hè sìmula à u mousse di pumadoru: una prufundezza purcina menta di mela in una cesta fugliale seranu ricordati per voi è i vostri invitati for longu tempu.

Ingredients:

Preparazione

Prima ci preparamu mint sugar: a mità di tutta u zuccaru hè grinded in un mortar, o blender with mint, finu à l'homogeneità. Tagliate u mele in a mezzo, pìgliani e pomi è i mette nantu à una pappaglia. In u mità di ogni pumu, fate una cullizzioni di sopra, chì hè chinu di a nostra zucchina mint. Pusendi u manghjatti in furmagliu da 20-25 minuti à 180 °. Intantu, avemu preparatu a so cisterna. Tutte l'uperazione di a pasta di vapeur is lubricatu cù oliu o acqua, sprinkled cù u restu di zuccherinu è canna, è impannillata da "sausage". Aghjustate u "salchicellu" in tutte e un spedore di 2-2.5 centimetri. Ogni pezzu hè struitu in una pancheta cun un dipenditu di pocu è u mette nantu à u fondu di u vetru invintatu, perchè a "faldone" di a pasta hè stata. Fornanu i nostri cestini per 15-20 minuti à 180 °. Basi cruciati findi omenu a manzana è separata da a pelle è l'acqua cù u melatu. Una alternativa à a melaria pò serve cum'è un caramelu fattu di l'omi: aghjustanu l'acqua è u zuccaru in una ratio 1: 2 è aghjunghjenu una pocu essenza di vaniglia per u sapori. Questa mistura si calienta in una pannella finu à chì engurane, è poi pozzate i postri caldi listi per impregnation.

Prugni affettasciate in pasticceria

Ingredients:

Preparazione

A manzila hè ridutta di u pelle è u core, senza incising (!). Scorcià a mazza in una misura di cinnamone è di zuccaru, è in u cori, invece di semen, aghju caramelu è pezzi. Mancu "Rellena", impannillata cù strisci di pasta è coperta cù l'uvaghja di uovo. Da a pasta restante chjappà i pezzi in a forma di foglie è di decurallu a nostra apple. Agghiunciu in foil durante 15 minuti à 200 gradi, è da quì, cullendu u foglie, aghjaremeghjile à una crusty crusty. Mancioli suleddi in pasticcerie servite cù una bola gelata. Bon appetit!