U pastore Kiev - a ricetta Sovietica originale

Questa ricetta ùn hè micca tanti anni, circa 50. Ma duranti stu tempu hà sappiutu guadagnà l'amore di quasi tuttu u dolce. Invece ancu à Brezhnev à u gustu è u so coccu coccu un pastellu di Kiev assai spessu. Ci hè parechje scelta per ricette, chì ogni ospitaturà hà riajatu per elli, ma oghje da chì vi diceremu chì cumu di pastelli un pastu di Kiev.

A ricetta di questa pastela di Kiev cù GOST

A farina hè megliu per piglià a seconda qualità, hè u menu gluten, perchè e cibo sarani più croccanti. In u pastu di Kiev, sicondu a ricetta suvietica uriginale, avianu avutu l'avellana, ma pudete reemplaziona cù cacahuè o anacardi, si cumpurtavenni à furmintà quasi a strada.

Questu ammontu di ingredienti hè calculatu nantu à una torta cun diametru di 24 cm.

Ingredients:

Crust:

Cream:

Preparazione

Nuts hè seccu, perchè chì u grassu cuntenenu in elli ùn possa micca una pasta airosa. Oghje una cammara nantu à una cuperia è aghjunghjia in un forno forte durante 15 minuti. In ocasioni un saccu, da turnà in a canzona per friddà in 1 capu.

I frutti nuclii sò trasformate una foglia a talla di u trippu. Maturà e farfantarini, farina tamanta è 220 grammi di zuccheru.

I Proteini sò fatta artificiale di età, chì traspendu un tamarzu 2 volte, perchè annacamu a so struttura, tandu si sò megliottate, perchè già tuttu di l'aria. Agghiunce un pezzu di salinu è batte prima in una veloce veloce, aghjunghje 200 grammi di zuccaru in porzioni è cresce a veloce. I prutezione sò pronti si vultate i pratichi, ma ùn sianu micca sforzu è ùn falanu micca.

Parturemos in parechje una mezchemu di ingredienti secchi, cù cura à fondu.

Sì avete un moltene di furmagliu, duvete bisognu à fà una pasta in dui passi, i.e. I proteini sò spartuti in 2 parte è u sicondu hè imbulighjatu è mischju cù i prudutti secchi dopu chì u primu pasticcitandu hè spartutu è u fogghiu hè digià chjucu. Or, pudete aduprà una piccula di puddastra è pergamena cù modelli pinciati cù un diametru di 24 cm.

U fondu di a forma hè necessatuamente cuddotto cù u pergamena. A pasta hè stata cun piacè è cungiunata à 150 gradi per 1 ora, finu à chì a crescenu à 120 è si vendu per altri ora. Allora apre a u fornu è si allora à 30 minuti, perchè ùn l'ombra ùn fallenu per via di a gota di temperatura, pigliate è lasciate stà cuncevule per almenu 6 ore per fà cumpressi /

Per a crema, u zuccheru hè intravatu cù a vitelluccia, perchè sò beni cumminciati, poi poveru in u latte è nantu à una piccula staggione di boite, mentri, geniale.

Oliu di temperatura di l'ambienti, ma micca troppu cunsulatu, battimò è sceglienu in batti, aghjunghjenu crema.

Si separà un terzu, u restu chì aghjunghje coco.

Nantu à u piattu, si spargiu un pocu crema, perchè u pastellu ùn andà micca, pudemu strufinisce u pasticcellu è un capru di crema senza cacao, almenu 2 cm. Purtate cù a siconda zucca è coperta tutta a torta cù crema di chocolate.

Poita uni pochi nuts è sprinkle i spianci. Pudete cumprà a cima di u pasticcellu à a vostra discrezione, ma a cullezione di culori verdi, blu è rosa hè cunsideratu un pezzu classic.