A ricetta per bagels nantu à margarina

Se ùn avete micca u tempu in tuttu, è vulemu avè qualchissimi tedesciante tè, puderè suggerisce chì cacciate bagels à margarina. Pudete pudeti adupramentu, o ancu puderete prestene buns senza ella.

Una ricetta per bagels nantu à crema agrumi è margarina

Ingredients:

Preparazione

Tutte l'ingredienti, solu per u meloglie, mischjustie è amassi una pasta ligeramente tensa. Puderà roll in un capu finu di tela, attrachjata in settore, sparghje u riposu è piu. Scambià tutte e bagels resultanti cù intrecciate in a panettore è mandaraghju per 30 minuti à u fornu, caliatu à 180 °.

Bagel nantu à kefir è margarina

Ingredients:

Preparazione

Per fà preparà cunghji cù u mellegu nantu à a margarina kefir pour i platti profughi, aghjunghjene a crema agria, fate a polvera di pezzu è intruduce. Pienghje l'ova separati cù u zuccaru è purpii u mischju in u kefiru. A margarina sbagliata hè cutucatu assai è aghjustata. Allora vi aghjustassi in a farina, appicultà a furmagliu una pasta grossa, trasfurmassi in un tavulinu è mettevitulonu durante a meza ora in a fria.

Dopu questu, scaccià in un capu finu di tela, tagliate a pasta in trianguli, sparghje u riposu è richettate cù cura di e bagels. Pudemu nantu à una volta di panificà è aghjunghje à una temperatura di 200 gradi finu à prestu durante 30-35 minuti.

Bagels nantu à a margarina è u levitu

Ingredients:

Preparazione

U legnu sferu in una tazza, una poca cale, dissolve in u zuccaru, pour le levatrice seca è, senza rivuluzioni, coperta cù un napkin e lasciate durante una ora. Questa ora ci sift-la farina, ciaffè a margarina congelata è moltu tuttu à a furmazione di foglie. Allora facemu un groove in a farina, pour a mezana di u latta, rumpule u oliu, fate a crema agria è u sali.

Amegghianu a pani, mette in una film è mandi à u frettu pè 2 ori. Allora l'hà da dividite in duie parte, trasmettenu ognuna in un cercolu è tagliate in i stessi setturi. Semu dispostu un stuffing, apprettu cola i viti è fate a pasta in un bagel. Allora aghju cibu cù una spugna di biancu è lasciate per affaccià 30 minuti è avvicinà un pocu. Intrèdevi a rogaliki in un furnu da caldera, scorciate a superficia di i rotuli cù u ovu è l'aspaccià cù u zuccheru.