U vegetarianismu hè bona è mala

U vegetarianismu attivamente annantu à u globu sanu - i pastoristi insurgenu, è i nutizzionisti tèndeli sottucartanu l'ùacchi da questi incunificanti. Sì u vegetarianismu hè utili è se a transizione per questu hè justificata - nimu ùn puderà risposta à sti quistioni, perchè ancu i dietetti più prudenti sò e persone, cù i so preghjudizii è u credo vita.

I vegetarii anu u so propiu discorsi - pruvucatu tutte l'utilità di u percorsu sceltu. E questu hè naturali, ognunu voli esse più intelligente ca l'altri. Ci hè parechje "trump card", hè difficiuli di contraddiri, ma si ùn avete micca un "endure" prelimistanti. Cunsiderate i miti più apprezzate nantu à i benefizii di u vegetarianismu, per ùn esse arradicatu cù un lenti di colore rosa.

A lunghizza di l'intestinu = un omu erbivore?

U primu aiutu di vittetini , chì vanu à falla per esse chjamatu "Sì, sò vegetariano!" Hè a durata di l'intestinu umanu. In l'omu, sicuru, hè longu, circa, cum'è l'intestinali di l'ovule. E predaturi: duie volte più veloce. Questa significava chì (dicenu i devoti di nutrimentu senza carne) chì l'erbivore hè adattatu à longu di a digestioni di l'alimentariu di a pianta è ùn hè micca adattatu à a proteini d'animali, perchè in un corpu tantu longu, a proteina hà pudendu scuprerà è vincenu u corpu.

Invece, l'intestione di predatu. Micca per a prutetta per a fàlla rapidamente.

Ma eccu a so parolla nutricuristi. Eppuru u nostrichi di i nostri urghjunghjanu postu à u nostru "herbivore", a proteina ùn si ne stà in ellu è ùn pò micca veninu. Tuttu picchì a proteina hè digerutu in u stomacu sottu a influenza di u acidu cloricu. Allora entra à u duodenu è hè "prucessa" da enzimi. Allora solu i aminate à l'amino. Se qualcosa hè sbagliatu, è un pezzu di carbu non digeritu per l'intestini - si dice o di e malatii di u viaghju gastrointestinali, o nantu à una piccula morta di carne. In una parola, a putrefittura in i nostri mesi è solu un signu di prublemi cù a via digestiva.

U vegetarianismu hè più utili

Sicura chì i prudutte vegetariana furnisce u cunsumu di molti più alimenti di pianti, è, per consensu, vitamini, minerali è fibbra. Per quessa, assai vegetariani si cunsiderenu più sani.

Ma nantu à stu cuntu, i studii eranu fatti. Ci hè chì avà ogni second vegetariano è u 92% di i vegani pacenanu una carenza di B12 (vitamina di carne purca). Inoltre, hè veramente più difficiuli d'acquistà a parte necessaria di a proteina, di grassu, di ferru, di zincu, di vitamina D. da i pezzi vegetali. Tuttu chistu porta à malatie è malfunzione in u travagliu di u sistema nervuali, è ancu di prublemi cù hematopoiesi. Inoltre, i scentifichi anu pruvatu spirimintatu chì eterni di carne ani menu prubabile di soffre u cancer di u rectu, u cervice è di u cerviu chì i vittani. Ma l'indicador più favurevule per l'absenza d'incidenti di cancinu amenu i peketarianiani - "fish-eaters".

Lose pisu senza carne

Eccu, l'argumentu principalu ùn sò micca quelli chì cambiani à una dieta senza carne per i razzi etiti, ma quelli chì sò menu preoccupatu di i benefizii è i preghjudizi di u vegetarianismu, perchè hè una capacità per perdita di pisu.

I vegetarii "publicitate" a so dieta cù l'indici di massa di u corpu, chì hè cumuni à quasi tutti i vegeti. In ogni modu, un medico intelligente dicerà chì un BMI hè micca sempre perdu di pesu, ma solu u risultatu di perdita a massa musculaire.

A distrofia musculastica catastròfica hè osservata, prima di tutti, in vegan, in particulare in quelli chì ùn micca curati innecessarii i musculi. Sì u corpu capisci chì pudete fà senza muscoli, sarà tranquillamenti a compensazione per a mancanza di carne cugliatu u so u so musculinu musculu.

Cambia à u vegetarianismu

In ogni casu, se u vostru sceltu hè un fruttu di cunsiderazione ètica è religiosa, per minimizà u danu di u vegetarianismu, avete bisognu à cambià à pocu à pocu, in tri misi.

Prima - abbandunate i prudutti semi finessi. Next - vai per u pesce è u pollulu. Ùn résusure immediatamenti da a carne, è da i prudutti di latti. Pigliate l'arsenale di spezia , aiutanu l'aiutu di u gustu frescu di l'alimentariu, chì vi serà propensu à vultà à a carne.

In prima, avete bisognu di cambià a proporzione di verdura è guarnitura, in favore di u primu.