Ravanu biancu - propietate utili

In Russia, u ravanu hà sempre in alta stima. Hè un di i prudutti di u nutrimentu è hè statu ancu usatu per trattà parechje malatie. Oghji varii varietà di sta verdura hè cultivata nantu à vendita, unu di i più cumuni è u ravanu biancu. Parechje persone cum'è per u so gustu frescu interessante. In ogni modu, ùn tutti ùn sanu aboutu e pruprietà benèvicu di u ravanu biancu. Ancu s'è veramente ponu esse chjamatu un pruduttu alimentariu.

Composizione è e proprietà di ravanellu biancu

A cumpusizioni di u verdura senza dubientu pò esse chjamata unica. Prima, cuntene di deci valori aminòcids, chì u corpu umanu pò ricevete solu da l'esternu. Siconda, cuntene olii essenziali utili. Terzu, in queste st'arleghji ùn ci hè pocu fèciu è assai fibra. Inoltre, i pruduzzioni benefizièvuli di u ravanu biancu sò dovutu à a presenza di una varietà di vitamini è traccia elementi. In un mondu mediu, a vegetale cuntene 40% di a norma di ogni sustegnu biologicu attivu. In i vitali A , E è C, vitamini B1, B2, B3, B5, B6, B9, calcium, magnesium, potassium, phosphorus, iron, iodine, etc.

Chì ghjè l'usu di ravanellu biancu per u corpu?

Grazie à l'olii essenziali, u verdura possa un efectu antivirale, cusì u so zùccheru è u zucchero in cunglinda cù u meli hè usatu per trattà i friddi è a gripe. Inoltre, u ravanu puderia rinforzu l'immunità, restaurate quandu hà dopu una malatia seriu. Roti pò furnisce diureticu è l'effettu colerèticu, dunque hè ricumandatu per manghjà per quelli chì pacenanu a colelitisiis, disordini di u sistema urinale, a malatia di riignia. U ravanu biancu possa un effettu calmatu à u sistema nervuu, sullivanu i neuzione. A prisenza di una gran quantità di fibra faci a vitezza utili per ottimisimu u travagliu di u intestinu è u sistema digestivu tutale. Inoltre, cù usu regula, aumenta u livellu di l'emuglobina è reduci u probabilitate di u cancer. In a medicina famigliali cù l'aiutu di pulp da una razza pulpata cun u fruttu trè parechje malatie di a pelle, cumprese l'abscesses purulent è eczema.

L'usu di ravanè biancu per u corpu hè in u fattu chì hà un effettu benèficu nantu à l'apparenza. Quelli chì a manghjaranu abbastanza spessu pò derrota di l'inflamà di a matina nantu à a face, sacchetti sottu à l'occhi, migliurà a cundizione di e so unghji è u capelli. U verificatu hà un'anniculu rijuvanti, per quessa devenu esse inclusu in a dieta pè e persone di 35 anni. E donne avianu bisogna chì u zuccherinu di rabidu biancu aiuta di i spatti d'età è peccati. Pudete simplificà à imponisce i cilemi finti di e vogliu in siti problematii è si mantene durante 20 minuti. Una mascara di ravane ravigatu biancu cù castor è boiu d'oliu pò esse usatu per rinfurzà i capelli. Hè postu nantu à l'uvutu per 15 minuti, coperne nantu à a so testa cù un saccu di plastica. Pigliate a cura cù l'acqua fiorente è u shampoo.

Pudete u radatu biancu aiutà à perdiri un pesu?

Molti cresinu chì u zuccaru di ravantaggiu, cumprendi biancu, aiuta à perdita di pesu. Ma questu hè micca bellu veru. I nutrizzionisti vanu ricumandemu di cumprenze sta verdura in a dieta per quelli chì putenite cù l'excedente pesu, ma micca perchè ellu, presu, burni grassi. L'usu di ravanellu biancu per a perdita di pesu hè un altru - cuntene una quantità minima di calori: in 100 grammi, solu 21 calori. Per quessa, pò esse in modu sicuru cumpresu in a cumpusizioni di insalate o simpricimenti simuli è manghja cun una petite quantità d'oliu vegetali è una fetta di pane. Questu hè un pranzu assai utticu, affucatu dinò famu è micca preghjudiziu à a figura. Pudete cuntene è descare un pocu di ghjorni, ma micca più di duie volte in una settimana.