Pastore francese, cane

U pastore francese, cunquistatu tutta l'Europa Occidentale, ùn hè tantu longu apicultatu in l'espazio post-sovieticu: in Russia, Ucraina, Bielorussia. Oghje ci sò circa 14 di e so variità. U più famosu hè u Briard - a razza pilosa di u Pastore Francese. A menu cumuni era a razza di pastori francesi di pilu lettu - a beauceron . Razza evena rara di i cani d'ovince in Picardie. Tutti sò parte di un gruppu di pastori veri.

A razza Briard hè assai vechja, era cunnisciuta in u XII seculu, quandu travagliò in modu pastori è salvatu banditi d'ovini in pastori.

Oghje, Briard hà pocu praticatu u so rolu iniziale cum'è pastore è si cunvertiti in un cane per animali. Eppuru ùn hà micca perde u moveru è a capacità di fà riflittà in istanza à sorpresa, curaggiu è curaggiu, a capacità d'indipindenza, senza l'ordini di l'anzianu, per evaluà a situazione.

Briard - standard razza

U pastore francese Briard hè un bonu musculu musculu longa, chì hà una versione proporzionale. L'altezza à u prucedimentu in masci da 62 à 68 cm, in femini da 56 à 65 cm. A testa hè grande, ligeramenti allungata. Un pezzu chjappa apòstuli nantu à i vostri ochji. U fingere di u culore negru, u nasu è i nostri quadrimasculi. Grandi denti cun u muzzicuni adattatu. Ochji aperti di u culore scuru. L'aricchi di cane sò stati altasti è a più freti si sò stati. A spalle di u brosu hè diretta, u croup hè pocu inclined.

I prublemi di u buchu sò musculari cù un ossu forte, u calcariu cù u rinfriscu nantu à i membri trinni puderanu formar un grande angolo. Paws grandi, elongati-ovale, dettati collitti in un saccu. Un carattirumulu distintivu di briardi hè di dui dewclaws in i peri traspremiti. Una censa densa longa si forma un ganciu in a fine è si mantene.

L'aspettu chjude u longu di un pastore francese hè unipochi in ondulatesi, à pocu sensu di una capra. U so culore pò esse qualchissia più biancu. Tuttavia, i culori scuri sò sempre preferitu.

Caratteru Briard

U caratteru di u Briard hè orgogliu è indipindentu, a so natura hè dura, à volte ancu agressiva. Stu animale intelligente hè facilitu di furmà, ma u sidore duverebbe sempre ricurdà chì hè necessariu manipule u cane d'ovince francese fermu è ancu rigidu. E ancu s'ellu ghjocu hè disciplinatu, fidu è executive, ma ùn hà micca per qualsiasi curre favureghji ancu cù u so maestru. In generale, Briard ci ricunniscianu in a vita solu un maestru.

A vuluntà è u desideriu di guadagnà u pastore un grande participante in diverse cuncorsi. Grazie a forza, scatima, attitudezza suspicacia è scrustful versu l'altri, un brame pò esse un guvernatore eccu, o guardii, guida o cumpagnu. Sughjettu, ùn hà micca abbaghjatu, senza mutivu chì u briaraghju di u pastore francese si cumpone bè cù i zitelli d'ogni età.

Care per briar

Malgradu u fattu chì a lana di briar hè longa è densu, ùn ave micca bisognu di cura. U cane ùn hà mancu appena una staghjunata tradiziunale, cum'è in altri animali. Una volta in 1-1.5 sette, hè abbastanza per pulizziari i capiddi è di pente cun un sbagliu.

Sì vi vanu cun un cane in a cità, deve pereghjinu periodicu, usando champi spampii. Sì vi vanu fora di a cità, i prucessi di l'acqua ùn esse micca dumandatu, ma l'animali li piace à splash in l'acqua.

In un cane sanu, u mantellu hè bellu è brillanti. S'ellu ùn hè micca cusì, pudete avè à fighjà attente à a razione di l'animali. Spiciarmenti spessu spessu succorsu in l'estiu, quandu in u calori l'attività di u cane duminica. À questu tempu, avete aduprà u cuntenutu di pruteziu in a dieta di briar è aghjunghje una pocu di manufa di manufa à l'alimentariu. Se a cundizione di u mantellu ùn si miglieghja dopu à sti misuri, avete avè contactatu à u veterariu.

Spessu briar, cum'è qualsiasi altru cane di pilume, molti parassassi. Per quessa chì, quantu sempre pussibule, inspeccione u mantellu di l'animali è, se ne necessariu, adopranu misure per destrozià i freti è ticks.

Fate una educazione propria à u vostru pumparice è diventerà u vostru amicu devottu, guardianu fidili, babbu attente è cumpagnu ideale.