Chì per alimenta un cattulu castrado?

Gatti castrati sò animali fugliali. L'unica, però una differenza significativa entre elle è micca "fuzzy" non-castrated hè a mancanza d'interessu in pussini. L'animali chì anu sottuponutu stu operatu generale simule facenu più flematicu, movenu pocu. Sò più di più è di dultezza è assai piace à manghjà. Hè bisognu à fighjà assistenza speciali è scuperta chì deve esse alimentatu cù un cat castratu.

E megliu per alimentà un cat castrated?

I patroni di i fossa castratu avemu avutu chì spessu sottu l'obesità è urolithiasis . U primu prublemu risparisci da a natura flegmaticità di l'animali (ancu s'ellu ùn si pò esse dichjaratu à tutti), è u sicondu, com'è regula, hè in relazione cù u fattu chì l'animali castrate sò menu probabili di vanu à i bagnu, è formanu i pietre in i rizzi. Tuttavia, tuttu ùn hè micca cusì terribili: i siddu avemu aduprà chiddu chi pò esse nutatu corsi castrati, è hè megliu micca dà l'animali di l'animali.

Tali selvaggi, cum'è i so cucini chì anu capace di offre di prupià, sò assai piacevuli di cusimaghji di carne. Allora, si ci voirete cù pezzi di gallina o pescetta è prisentanu annantu à un platter di cignale (un frontiale blu hè aggradèvule), seranu cuntenti! E cun elle - è i so patroni. A strada, se a petite ùn hè micca distingue cù l'appetite di un cat, pò esse mischju cù castagna. Ci sò ricchi di fibbra è anu un effettu assai beneficiu nantu à a digestioni. Hè u megliu modu per alimenta un cat castrated!

L'alimentazione propria hè una prumuzione di longevità di u gattu

Per rispunse correlemente a question di chì tipu di alimentazione deve esse alimentata cù un catatu castratu, avete bisognu di sapè a regula generale di l'alimentazione. Allora, u vostru ghjattu pò manghja a preparazione. I cummerciu chì pruducenu un alimentu per i catati castrati anu sviluppatu una linea di prudutti stampati per i precintatori chì anu suffertu castration. Altra opzione - alimentazione, preparata per ellu cù i mani cura di u patrone o affari. U primu mètudu di nutrimentu hè menu incruciate, ma più caru è viciversariu. Ma u veterinariu nisunu ricumanda di preparalli l'alimentariu per i precintati solu - u beneficiu cù prudutti adattati ùn hè micca micca prublema. Cume à nutriscia un cat casticu cun una natura, ùn sò micca prublemi. Allura, un fegatu chì i misgi l'appughjate solu, o cori di pollulu sò cocinati per pocu. Hè bisognu à friscassi, sprinkle cun un supplementu di vitamina (ideale deve cuntene vitamini E, B, A), è u trattatu hè prestu!

Ma u pezzu per dà i fossi castrate hè assai micca indispensabile, perchè hà assai fòsculus, da quale sò furmati i pedichi di rino. Ùn puderebbe micca abusu u scherzu - hà assai pruduttu, chì per un coppiu di calciu ci fa difficiule per sguassà l'excrement d'umidità da i precintani. Hè megliu per dà l'avena di steamed o l'ordi perle più di bocca.

Frà l 'artighjeri cunnisciuti sò una discussioni nantu à si a carne crua deve esse datu à i fossa. Certi dicenu chì questu hè micca igiunali è pò pruduce l'infezzione di l'animali cù l'helmintie, mentre chì altri insistenu chì senza un cat frescu - micca un predatu, ma cusì cusì. A quistione di dà o micca di dà carne, ogni dicapitanu per ellu stessu. Ma si dà, hè megliu - vacca magica, ma micca carne grassa.

Ùn aghjustate micca - u regula principale

Trà e norme cume fà nutriscimentu propiu un cat castratu, ci hè una più, assai impurtante: in nisun casu pò esse saturatu u ghjattu. Questu avissi adupirà cun vigilazione curretta, perchè i misgi, è ci sò più castrati, ùn anu micca un sensu di prupurziunale è ponu manghja assai à u perdiunamentu. U schedariu ottimisimu di u nutrimentu hè duie volte à ghjornu. Fate cusì à u stessu tempu, perchè chì a ghjovana piglia un riloghju chjuche. È ùn si scurdate di l'acqua: fresca è neta, ùn deve sempre quì vicinu à un tastu di alimentazione.