Ieri in i misgi - sintomi

Parechje di e malatie di i misgi in secca cum'è manifestazioni simuli di l'umanu, cusì i patroni puramente intuividu scuprite l'infirmità di a so petite. Avete bisognu di cumplittamentu sicuru chì u vostru diagnosimu hè correctu, altri trattatu ùn pò micca solu micca micca travagliu, ma ancu portanu un gran dannu.

Sò parechje si i gatti soffrenu u friddu, mentre chì a malatia più cumuna in i misgi hè u friddu cumuni. I sintumu di i friddi in i misgi pudete varià secondu u virus. Veterinari distinguish two main cold ressources in animals:

  1. Rarotracheitis virali . Un animali hà un liquidu chjaru da u nasu è l'occhi, chì diventenu più purulente è grossu cù u sviluppu di a malatia. U ghjattu ùn hà micca appetite, a temperatura sopr'à l'altru, ùn ci hè l'apatia è a letargia. Dopu qualchì un seculu, i sintomi ùn anu spusà, ma alcuni anu avutu i malatie ocular o un corpu perseguite.
  2. Calciturosi Feline . U virus virali. I sintomi principale: l'apparizione di l'ulcera nantu à u palatu forte, a lingua è u nasu, a frebba , a debule in generale, destruzioni. A surgente d'infizzione hè un caratteristicu à un catandru o un animale malatu.

Queste signali di fretti in i misgi sò diventate effetti di effetti di ete pratulà, per quessa hè cunsigliatu di cunsultà un spicializatu. Hà pigliatu un swab da l'ochju o da a bocca è fate l'analisi.

Sì ùn avete principiatu trattatu in u tempu, u vostru ghjattu pò esse un trasportatu di u friddu cumuni è cumincia à infettà altri gatti. A manifestazione principali di questu sarà corta (2-3 ghjorni) di alta trà l'ochji è di u nasu. Un friddu in una tale persona pò manifestà secondu stremu severu, per esempiu, l'apparizione in l'appartamentu di un novu animali o una visita à un veternu. Quandu a malatìa accumincia, sviluppeghja un corpu nuvellu crònicu o una inflamazioni prolongata à a bocca.

Si tratta un gattu per un friddu?

I sperimenti cunsiglienu per aduprà mediate speciale per i friddi di i misgi è micca di pruvà cù i droghe "umanu". U più efficau sò l'antibiotici, chì eliminanu u virus fredu in pocu tempu. Inoltre, i corticosteroidii, immunomodulatori, i medii antiinflamatorii sò prescritti.

Curingu di l'animali hè micca menu impurtante più cà medicazione. Dà un buccia di pezzu di acqua per evitar a deshidratazione è spende l'inhalazione di u vaporu per rinforà a inflamazioni di a mucosa nasali. Organizà a inalazione hè simplicemente simplificatu: ghjustu l'animali in u bagnu per l'ora di piglià un piattu, mette un bacinu cù acqua calda è una gota d'oliu Olbas.