Pecilia

Pecilia hè una di e pochi spezii di pesci vivenu chì ùn mancunu i so fuglianti. Sti pezzi sò unpretentivi. Sò passendu cù una piccula ammontu d'ossigenu. Hè bastatu bè per fassi periPicamenti perlegiate parchì l'acqua di l'acqui. Dopu à cambià l'acqua, hè necessariu solu in i casi di urgenza: malati infizziemi o destruzzione massima di pisci.

Tipi di pecilia

Ci hè parechje spezii di queste pesciu:

  1. Cecilia spotted. Picculu pezzu. Rassutta femminilii crescenu più di 6 cm, è masci - 4 cm. Cunsu ligate appiccicatu, una fine caudale larga. U culore di u pesciu pò esse sfarenti: gris-azzurri, rosso, oliva, blu. A data, i criatori anu capace di razza parechji vuci varietà di culore di stu tipu di pesci. U pesciu hè assai senza pretensione, ancu una buttiglia di 3 litri hè adattatu per a so mantenimentu.
  2. Pecilia neon. Pesce assai tranquila è culurita. Perfettamente adattatu per un aquarist novu, perchè ùn sò senza pretensiuni. Per un acquaziu chjuca hè megliu cumprà parechji individuelti at once, almenu 7 piezzi. I pezziunati mancianu banditi, cù i so scàglie spedinu u celu blu-blu.
  3. Pecilia, nera. U pesciu hè u culore nìvuru, cù un tintu verdugnu o bluizzu. Fini di u pesciu sò senza u incorru, ancu trasparenti. Fritte repite un colore biancu à l'età di circa dui mesi. A data, per vene ancu u culore matte è falla.

Criatura di pecils

I peliciedi di criatura simplificà assai u travagliu per u fattu chì i frutti ùn sò micca minacciati. Questa spezia di pisci ùn prolifera. Per un periudu di ripruduce, puderete cullà nantu à cinque cameri cù 50 fritti tutti. Sì a femmina hè chjuca, a so caminu serà ancu più chjuca. Pregnant pecilia infermiera prufissi per un mesi. Quandu u puntuale vicinu à a fine anal s'oscurra, è l'abdomen notevamenti otiu, hè ura di trasplantà a donna per spawn. L'annu dura per parechji ghjorni. A donna scanta una mulletta unu dopu l'altru cù interrupzioni. Dopu à dà nascita, a femmina hè dinò postu in un aquarium cumunu.

I pezzi di a pecilia anu un corpu largu, chì difiere in forma di l'altri spezii di pisci viviparous. Per alimentà u frittu di u frittu hè megliu cà l'alimentu vivu, metteanu in un acquaziu prupiziu assai è espaciu duie volte à u ghjornu. En tali situazioni, u pesciu cresce rapidamente è dopu à 4 mesi vene una nova generazione di produtori.

Se ci sò solu pelicani in l'acqui, a frebba micca amienta di qualcosa, viranu pacificamenti cù l'adulti. Per migliurà a razza, sceglie i megghiu rapprisintanti di l'spezia. Cumplementu, appiicanu solu l'educazione di i masci è femine per 8 mesi. Per definisce u sessu, cunzidira a fine di u male.

Malati di pecilia

Pelicia po cuntenuta infeziunarii o infittivi. I Malecchi infizziosi infizziosi si prisentanu à a prisenza di patogeni di l'urigine vegetali: virus, fungi o bacteria. Parassiti d'urighjini animali sò a causa di l'apparizione di una natura infugiosa.

Pelicia pò stà malatu si avà hè una violazione di e regule per mantene, friddu o infezzjoni, chì hè stata cun l'alimenta. Purtantu, a malatia pò esse determinata da tali signori:

Spessu, questa spezie pezza hè a melanosis, chì hè a più spessu trova in spezie negra è speckled. In casu di una malatìa, truverete pigmentazione eccessiva, cù u tempu si sviluppa in tumuri.

Per a prevenzioni, observate stretchimenti tutte e reguli di mantene i pesci, seguitanu currettamente a temperatura di l'acqui, selezziunate selezziunate l'alimentazione è a dieta, ùn si micca scurdatu di ripruduzzione.