Yssing-ji


In a cità di Osaka hai un tipu di tempiu buddista chjamatu Ishin-ji. Questu hè unu di i centri più antichi di u Buddhismu in l'esame Jodo-shu in Giappone . Dopu à u mese di Meiji, nantu à u territoriu di u tèmpiu è stati installati 13 stati, fatti di e cìnima di i seguiti morti di sta scola. Hè quelli chì venenu per vede i visitori stranieri di a cità. Ci sò sempre parechji fugliali in questa chiesa. Annualmente u 21 di aprile ci hè una ceremonia solemne di cremazioni.

Funzioni di u tempiu Ishin-ji Temple

Stu tempiu, sicondu i rilassati di i surdati giudeu, creò u patriarca Honen in u distante 1185. U primu funebri in u territoriu di Issin-ji hà successatu in u 1854: i cinari di u famusu attore nurmanu di u teatru Kabuki Ichikawa Dandzigiu VIII avivanu ripusatu quì.

Allora in u tèmpiu principia à stabilisce numerosi cornes funerali. Quandu u locu per elli ùn esiste più, l'abbati d'istruzzioni di stabilisce questi statues di Amitabha. Per questu, i cinari di u mortu sò stati fugliati da resina, è sculture anu fattu da sta massa nantu à l'statue.

Duranti a Siconda Guerra Munniali, sei statues soffribbenu bumbardamenti, ma sò stati rilizati pocu. Parechji pavadioni sò stati construiti nantu à u territoriu di u sacru, cum'è una porta cù guardiani di pietra.

Cumu à u temple di Yixing Ji?

Arrivatu in Osaka da avione, u so centru pò esse acquistatu in trenu, busu o taxi. U Tempiu Yssin-ji si trova pocu minuti di andà da u centru cintrali di a cità, Tennoji.