Kylie Jenner dumandò u pardonu da i pruduttori di cosmetti per u travagliu di a so cumpagnia

Tutti sanu chì a figliola più nova di a famiglia Kardashian-Jenner hà una cumpagnia chjamata Kylie Cosmetics. Duoppu tantu tempu, Kylie hà prisintatu u liberatu di liposu fiori è lipstick, ma a qualità di sti prudutti ùn anu micca appellu à i clienti.

I raspi sò terribili, l'affari hè male!

Dopu à u video di a presentazione nantu à a spline di a marca Kylie Cosmetics hà prisintatu nantu à a reta tarritoriu, parechje ghjoculi cumincianu à sunnariallu. Questi rimezzioni di u labillu esse aghjustati in una materia d'oghji dopu chì parevanu attu nantu à u mercatu, ma a reazione di i clienti alcune a Kylie. Invece di sente parolle di gratitenza è risposti laudatori, Internet hè stata scanta da una onda di negatività. Unu di i primi è forsi u megghiu era u missaggiu di un cantu scandalizante Jeffrey Star. Hè postu in Internet prima una fotografia in quale hà dipintai i so labbra, è dopu una stampa di ciò chì hà successu à u rasu di glossu, scrivendu assai propidi negativu in a direzzione di i cosmichi è a propria di Kylie. Questa idea hè stata sustinutu da milliselli di "lucrati" chì anu acquistate brilliance, è l'Internet hà cuminciatu à rimbursatu di novi è novi imagine.

Inoltre, i clienti ùn anu micca cuntentu di i prudutti, ma cù u travagliu di l'impresa. Eccu i messaghji chì pudete vede nantu à e riti suciali: "Mandu urdinatu 2 settimani di ghjornu, solu avà ricivutu i merchenzie è pruvatu ... U fugliale hè terribili! A cumpagnia hè mala! "," Aghjunghjeva una casella di merchenzie rapidamente, ma quandu l'aghju avutu, era vacante "," Pagau soldi, è i beni ùn sò micca purtatu. U soldi ùn vene micca! Ùn hè micca a Cumpagnia, hè horrore ... "," U fucili ùn ci piace bè à i labbra, u foglia hè tutta di ruffled ", etc.

Leghje ancu

Kylie Jenner scuspite pè u travagliu di l'impresa

Forsi l'Internet cuntinueghja à esse cumpletu d 'avvisu negativu, si l'altru ghjornu Kylie ùn publicheghja micca nantu à a so pagina in Instagram apologies adattu à i compru di i prudutti Kylie Cosmetics:

"Sò frustratu cun l'avvisi ricu in termine di a so brilliance. Avete sviluppatu stu pruduttu cù assai afflittu per voi, è fate tuttu ciò à corrigie i sbagliati, perchè hè assai impurtante per mè chì seguite utilizà i mio cosmetichi è sò assai cuntenti cun ellu. Ùn ùn rispunderete micca risposta negativi chì sò fabbricati, ma ùn ci hè sensu di stà in silenziu. I mio Clienti precisa di sapè a verità. Faraghju di mèttelu per trattà stu prublema. ¡Gracias por escribir todos estos testimonios, porque ahora sé que es necesario para mellorar. Scusassi per tutti chì anu ricivutu servizii di qualità baixa è i puzzichevuli di Kylie Cosmetics. I love you ".

In modu, solu un rispunsu negativu di i compratori ùn hè micca successore è l'agenzie di qualità autoritariu BBB Business Review attribuitu a qualificazione assai bassa. In ogni casu, dopu chì a famiglia Kardashian-Jenner hà tornatu l'attinzioni à rispunsibilità pusitiva, a qualità hè statu retita finu à un studiu tutale di a qualità di u pruduttu è u travagliu di l'impresa.