Quale hè chjamatu per u Halloween?

Oghje hè l'unica festa quandu qualchissia rimoriunale è magicu ùn solu ùn sustene micca, ma attrae. Parechje ghjente vistutu in varii spiriti maligni è evucenu spiriti. Tali ritimi sò populari in parechji partiti di u mondu.

Quale hè chjamatu per u Halloween?

Hè cume chì u 31 di uttrovi, un certu portal apre, permettenu viaghja ogni entità per entra in u nostru munnu. Per esempiu, puderia esse Bloody Mary, a Regina di Spade, parechji dimònii è spiriti, in generale, tutta a cosa di u desideriu. Qualchese magia di questu ghjornu hè megliuritu è ​​dà un risultatu favuritu.

Cridà u spiritu à u Halloween hè pussibule cun l'aiutu di una sessione spirituale, cum'è esse una grande opportunità per risponde à questions interessante. Pudete utilizà un tabellone speciale di Uige o fate per voi stessu. Pigliate un fogghiu è fighjendu un circhiu assai volte più grande chì u diametru di u platu. À l'esternu di u circhiu ricivutu, scriva littri e numeri da 0 à 9. Scuperta "Hola", "Sì", da u pianu "Farewell" è "No" sopra u circhiu. In u platu, fate un nutificà chì indicanu l'lettere.

U rituali hè realizatu megliu in una stanza induve ùn ci hè micca icone. Parechji sò interessate in quellu chì pò esse chjamatu à Halloween cù l'aiutu di una sessione spirituale. In questu ghjornu, ponu cuntattà cù parechji difetti, alcuna figura storica è ancu cun rapprisintanti di forzi boni è scuri. Hè megliu di cumprà u rituali in cumpagnia di l'altri populi, ma hè impurtante chì sò tutti setti in seriu è crede in un risultu pusitivu. Saucer si metti nantu à carta è tutti i participanti anu da toccu cù i so dete. Allora dice:

"Spìritu (nome), venite"

Repetite a frase finu à chì u ghostu envia un signalu di l'arrivu. Pò esse un colpu di ventu, una gota di a temperatura, qualchissia chjappà, etc. Invece a conversazione cun salute, è solu dopu avè a so risposta, andate à e dumande. À a cunclusioni di u rituali, liccò à u spiritu è ​​li dumandà à fughje.