Dui Olimpichi di a Grecia Antica

I deuses di l'Olimpi anu a più venerata trà u panteistu grecu, chì ci era ancu i titani è parechji divinità petite. Questi diputati olimpichi di u principale di l'Ambrosia appruntati per elli, sò privati ​​di preghjudizi è parechji kuncetti morale, è per quessa chì sò cusì interessanti per i ghjuridichi.

12 Dei Olimpichi

U diu di Olimpiadi anu cunsideratu Zeus, Hera, Ares, Athena, Artemisa, Apollo, Afrodite, Efestu, Demeter, Hestia, Hermes è Dionisiu. A volte in questa lista eranu i zitelli Zeus - Poseidone è Aida, chì induvendu eranu dies significati, ma campà micca in Olimpu, ma in i so duminii - sottuvani è subterraneani.

Miti nantu à i dieti più antichi di a Grezia antica ùn hà micca surveghjanu in tuttu, ma quelli chì arribanu in cuntinenti causanu sensazioni stramei. U primu diu di Olimpico era Zeus. A so genealogia accumenza cù Gaia (Terra) è Uranu (Cielo), chì dani nascita primu munastri primi - Storyuky è Ciclopi, è dopu - Titani. I muntagni sò stati tirati in Tartaru, i Titani diventonu i genitori di parechji dii - Helios, Atlanta, Prometheus è altri. U figliolu più chjucu di Gaia Cron annullò è ripiava u so babbu, perch'ellu tira à quelli munti in u senu di a terra.

Addumannenu u Diu supremu, Cron hà pigliatu com'è a so mòglia, una sorella, Ray. Hè avutu l'Infernia, Hera, Demèteru, Puseidonu è Hellu. Ma siccomu Cron hà sapitu da a predizioni per esse sipravu da unu di i so figlioli, i manca. L'ultimu figliolu - Zeus, a mamma oculta in l'isula di Creta è hà risuscitatu. Addivintà un adultu, Zeus hà datu u so babbu un medicu chì hà fattu chì tira fora i zitelli purtati. È Zeus hà principiatu a guerra contru Crohn è i so alliati, è i so fratelli è aiutori aiutò, cum'è Storigalli, Ciclopi è parechji Titani.

Dopu avè vintu, Zeus cù i so vultitori cuminciaru à vende in Olimpu. Ciclopi foraggi per un tronu è u tronu, è cusì chì Zeus diventa un tronu.

Hera . A moglia di u diu Olympia principa Zeus era a so surella Hera - a dea di a famiglia è u difensore di e donne, ma di st'ambienti ghjelosi è cruel à i so rivali è i zitelli d'un maritu amante. I figlioli più famusi di Hera sò Ares, Héfagestus è Hebe.

Ares hè un diu cruel di guerra aggressiva è sanguista, cumunità à i genuli. Hè amatu assai pochi di pirsuni, è ancu u so babbu solu tolleru stu figliolu.

Hèphaestus hè un figghiu rifiuttu di a so brusta. Dopu chì a so matri tirava da l'Olimpu, Hefesto hè stata nutatu da a divinità di u mare, è diventa un ferrissimu ferries chì hà fattu criazioni magichi è belli belli. Malgradu a bruttizza, fu Hefesto quellu chì hà fattu a cunghjunazione di l'Afrodite più bella.

Aphrodite nascita da scuma di mare - assai piacè sapendu questu, ma ùn tutti ùn sapunu chì a zirella di Zeus hà avutu prima in questa scorchera (sicondu parechje versioni era u sangue di u Uraniu creatu). A dea di l'Afrodite d'amore puderia subjugà ognunu - elli è u mortu.

Hestia hè a surella di Zeus, personificà a ghjustizia, a purezza è a felicità. Era u prutittore di a famiglia di a famiglia, è più tardi - a patrona di tuttu u populu grecu.

Demèteru hè una altra surella di Zeus, a dea di a fertilità, a prosperità, a primavera. Dopu u sicretu da l'unica figlia di Infernu di Demèteru, Persephone, ci era una siccità in a terra. Allora Zeus hà mandatu Hermes per vultà a nebbia, ma Hades hà vindicatu u so fratellu. Dopu à longu nazioni, fù dettu chì Persefonu viaghjà cù a so mamma per 8 mesi, è 4 - cù u so maritu in u infernu.

Hermes hè u figliolu di Zeus è a ninfa Maya. Dopu nascenu, hà dimustratu l'astuzia, l'agilitesse è l'excellentu qualità diplomatichi, chì hè per quessa Hermes hè divintatu un missaghjeru di i dii, aiutendu à risolve i prublemi più difficili. In più, Hermes hè cunsideratu cum'è patronu di i marcanti, di viaghjatori è ancu di latri.

Athena appareru da a testa di u so babbu - Zeus, per quessa, a dea era cunsiderata a personificazione di saviezza , forza è ghjustizia. Era difesa di i citati grechi è un simbulu di justa guerra. U cultu di Athena era assai cumuni in a Grezia antica, in un onoru ancu era chjamatu a cità.

Apollo è Artemidi sò figghi stranieri di Zeus è a dea Latona. Apollu pussidia u regnu di clarividenza è in onore di fà u tempiu di Delfi era custruitu. Inoltre, stu bonu diu era un patronu di l'arti è una curataria. Artemisa hè un cazadoru maravigliu, patrona di tutte a vita in terra. A so dea era scritta cum'è una virginità, ma ella beata u matrimoniu è u nascita di i zitelli.

Dionisu - u figliolu di Zeus è a figliola di u re - Semely. Per via di i ghjilosu di Hera, a mamma di Dionisiu fù uccisu, è Diu hà purtà un figliolu, cuscendu i so ghjambi in a coscia. U diu di l'enoteche hà datu i gioia è l'ispirazioni.

Quandu si stabilitu nantu à a muntagna è sparte sferiche di influenza, i diu di l'Antica Grecia purtonu l'ochji à a terra. Da un certu sensu, a ghjente s'hè addivintata peppi in manu di i dii chì anu fattu i destinati, ricumpinsati è puniti. In ogni casu, à causa di i ligami cù e donne ordinariu, parechji eroe nascinu chì sfidavanu i dii è à volte sarete vitturi, cum'è l'Erculi.