Achadone di Achille - u mitu anticu grecu d'Achille

A fraseulugia di u "portale d'Achille" fù presentata à u mondu da i grechi antichi. A ligenda di u strumentu più chjucu di a Guerra Troia, Achille, hà datu u mitu di a so valura extraordinariu è a morte strana per una freccia in u puntu. Centu seculi, sta fraseoluggìa hà acquistatu novi interpretazioni è aghjunte, oghji a so spiranza prupone parechji versioni.

Chì hè u taccu di Aquila?

Chì significà u "Pilu d'Aquila"? In prima, stu afforismu fù chjaru dicifressu, chì "puntu dèvule, un locu vulnerable" di una persona, era intesu, caputu è fisicu. À u tempu, l'espressione riceve diverse più significati:

  1. Un tracatu di caratteru chì spota a vita di l'altri.
  2. Imperfection in a gestione di l'affari.
  3. Una falla scura, manifestada in u mumentu più inesperatu.
  4. Una funzione insignificante chì pò esse un amminazzu à a causa mpurtanti generale.

I Soziologi anu sviluppatu un stereotipu cum'è u "Achadone d'Aquila di una intrapriża muderna". Prima, in questu sensu, solu difetti di l'azienda sò stati cunsiderati. In u formatu mudificà "u focu di l'Aquila" - u significatu di a fraseologia inclue tali cuncetti:

  1. Defa di situazione, chì ponu esse a liquidazione di l'attività.
  2. Impegni impieghati o gestiti, chì i so azzione ponanu in riscupriri u travagliu di u cullettivu è l'attività di l'estruità entera.

Induve hè u taccu di Aquila?

In u libru di riferimentu mediu, sta espressione hè ancu u so postu, cum'è un tarmu. U calota Achille hè unu di i tendini più forti in u corpu umanu, situatu sopra u pezzu. Cù u so aiutu, u triceps muscular di u spinu hè anu attaccatu à u calcaneu è hè unu di i siti più ingiuduti. L'emergenza di u dulore in u tobillo di Achille aghjunghjenu cù:

Quale hè Achille?

Quale hè Achille in Grecia antica? U mituu u chjama u figliolu di u mare di Thetis, chì hà fattu u zitellu invulnerable, grazia à u focu è l'acqui di Styx. U patri di l'eroi era u rè di u Peleu Marmidoniu, chì pruibiu a so mòglia per furtificà u so figliolu, è a dea, in vendetta, dà u zitellu per l'educazione di u centu Chiron. Quandu a guerra cun Troia, Teseiu sapia chì Achille ùn turnà micca vultatu, pruvatu à amparà, ma i Grechi anu pudè incuraghjite à u ghjovanu, sapendu chì senza ellu ùn anu pussutu vincere.

In u Guerra di Troia hè statu famoso in parechje batelli, solu scunfitti i cità di Lyrness, Pedas è a patria di Andromache di Tebi, Metsi à Lesbos. Hè strappatu unu di i principali difendenti di Troia Héctor, anche si sta vittoria, sicondu a preputenza di i dii, era un furzone di a so morte. A morte ridícula di Achille è creò l'espressione "Achaducatu di Achille", chì diventò un simbulu di un locu vulnerable.

Miti di a Grezia antica - u taccu di Aquila

Chì mitui di i grechi antichi detti questu idiomu? Questa hè una legenda nantu à unu di i grandi eresi di Achille, chì hè cèlebre per u so invulnerabili. A so mamma, Thetis, secondu una sola versione, in a notte guardata per sdraccionà u zitellu nantu à u focu, è in a meziura cunfruta l'ambrosia. Sicondu a seconda versione, a dea ammugliava u zitellu in l'immortali acqui di Styx, sottumessu à u puntu à u taleddu, stu locu fù stata senza prutezzione di i feriti fatale. Achille era unu di i morti più giovani di a battaglia per Troia, famosa per u so grandu valore.

Quandu i troiani anu pigliatu a so scunfitta, Apollu hà statu davanti à elli è dirigenu u difendenu di a freccia di Troia Paris à u talore di Achille, quandu fù di u prufessore, è si chjappà nantu à u ghjinochju. Questa ferita in l'unicu puntu daveru hè statu fatale à l'eroi. U talianu d'Aquila hè un mitu chì avvistenu ancu chì l'inutilità eccessiva è a so fiducia pò esse facianu cunsiglii tristi.

Cu veni scunfittu Achilli?

I miti avè priservatu u nome di quellu chì uccisi Achille - unu di i famusi eroe di a Guerra Troia. Parigi era figliu di Hecuba è u rè di Troia Priam, chì era famosa per u so valore. U so nidu prumesse a morte di Troia, è u so babbu tira u babbu à u Monti Ide, ma u zitellu ùn hè micca mortu, hè stata fatta da pastori. Quand'ellu fù crisciutu, hà tornatu à a so casa, prima di avè ottinutu sottumessu a dea Afrodite , ricunniscendu a cosa di u più bellu. U Tsarevich sparghjìu a Guerra Troia, segui la mòglia d'Elena Menelaus. Brave bravamente à e mura di Troia. Era quellu chì ghjittò à Achilli à u puntu di u golfu è hà sappiutu per caccià u più grande eroi di i grechi.