Kronos - u mitu di Kronos è i so figlioli

Kronos hè falatu in a storia comu unu di i grandi titani chì annunziu u so babbu per piglià pussessu di u tronu. In u matrimoniu cù a dea Rhea hà pruduttu i futuri grandi di l'Olympus: Zeus, Hestia, Demeter, Poseidone, Aida è Hera . L'oraculu predice à u maestru ch'ellu saria sparati da u so figliolu. Per mantenimentu, Kronos cuminciò à devourà i so figlioli.

Quale hè Kronos?

U patri era u diu supremu da u mitu, Uranu avia un caratteru cruel è una gran forza, i so primi figlioli - cintinara di pocu di cinquanta capulavori è tri-ciclichi - era imprisoned in Tartaru. Dunque, Kronos - u diu di u tempu - hà decisu di piglià u putere in i so mani è piglià u so postu nantu à u tronu. A mamma di Gae hà aiutatu à rescue the Titans e dete una spada di diamanti. Nascìu cù i so fratelli è i so fratelli Cron hà vessu u so babbu, pigliò u tronu è si maritò cù a so surella - Titanide Ray. Li titani è l'hecatoncheirs chì l'aiutaru era novu imprizzatu in Tartaru.

U signu di Kronos

U signu di u diu di u tempu hè chjamatu un chjave, ma in fattu stu rolu hè ghjucatu da a faucia di Kronos. Cù sta strumentu, fatta di diamanti, riputava l'anticu capu di u celu di l'Urganu, chì ùn hà mai più produci à i zitelli - pussibbili rivali in a lotta per u tronu. A morte di i so figlioli Kronos divintò un simbulu di tempu, chì crea e destroys. Pigligliaru in un capuzzu, cù l'ale in u so spinu è a soccia in a so manu, ogni oggettu hà avutu u so significatu simbolicu:

Kronos - Mitulugia

Eppuru u diu Kronos in a mitulugia greca era chjamatu u patrone di a "età d'oru", un ghjornu chì a persone anu uguali à i dii, hè diventatu cum'è u patri di u diu supremu Olympus, Zeus. A mamma, Gaea predice à Kron chì u so figliolu rimbursà, è da quellu mumentu, i figlioli di Kronos è Rhea eranu cunnannati. Vladyka, ingiùlatu appressu dopu a nascita. Sulu Zeus riiscì à salvà a mamma per slipping una petra robada in u so maritu.

Rastili u sicretu nantu à l'isula di Creta, secondu a legenda, a so divina capra Amalfeus crescita. Guardavanu u zitellu cù i Cursi per chì Kron ùn lascianu micca, i sti guirreri attaccanu i scudni quannu u zitellu chiancianu. Addivendu, Zeus hà decisu di rimbarsà u so babbu è dettu l 'aiutu di i ciclopsi, sta guerra durò 10 anni. Questu tempu, quandu Zeus era in contru à Kronos, a terra tremendu è ardenti, a chiamavanu un titanomachia. Solu doppu un confrontazioni longa, u futuru Thunderer hà risuscitatu à riittene da u hecatonheir tatarale, chì aiutau à scunfighja u titanu supremu. Ma chì era pussibule liberà u zitelli chì anu agghiuttiu prima di Kronos?

Zeus li dumandò a figliola di l'Oceanu per aiutà u Titanide Methid, è hà datu u ghjovanu ghjuntu un pozzu magic. Quandu s'hè miscata in eddu a Crohn, ellu hà cuminciatu à spew all the ingressu prima. I zitelli liberati diventonu i dii di l'Olimpu:

Kronos è Rhea

A moglia di Rhea Kronos fù cunsiderata a dea di a Terra è a fertilità, a maternità, l'abbundanza, in parechji manere, grazia à a so, persone durante u regnu di a Corona hà campatu senza pena è travagliu. Ci hè una versione chì u nome significa "paradisu, Irius", chì hà rignatu à u mondu. Omeru chjama Ray com'è una dea, chì si ferma à a so facilità in i currenti di u tempu, accumpagnà a ghjente di nascita à morte. Vulendu liberà tutte e so figlioli, hà cunvinta i Titani è Hecatonhaires per ribelli contr'à Crohn, risicò di salvà Zeus è li dete una arma contr'à u titan. L'antichi Traciani gaveu questa dea un pocu di nomi più:

U mitu di Kronos è i so figlioli

Perchè u Cronos manghja i so figlioli è ùn ne micca destroyer? I pruduttori circonu à truvà a risposta à sta quistione, è ghjùnsenu per a cunclusioni chì Kron ùn pudia priva micca l'immortale di a vita, ma solu di imprigiunà in un capra d'eternità. Questu gestu divintò u simbulu di u tempu di tutti: i zitelli di Kronos nascenu è anch'esdevate per ellu. Dopu chì a mamma di Gaia hà avutu circhendu l'annullamentu di Kronos à mani di u so propiu figliolu, hà decisu di manghjarà cusì chì nimu pudia liberà u zitelli di u regnu di u celu.

Quale hà mortu Kronos?

Kronos è Zeus pallavanu à u putere, ma i ricunniretti cunvince chì u figliolu ribellu hà pruvatu a fine di a furia di elementi cônimi è purtate l'ordine per a terra. Cusì, sguassate tutte e titani sottu a terra, è fècenu stà à i Hecatonhaires in capu di i prigiuneri. Miti dicenu chì Zeus ha scunfigutu u so babbu in a battaghja è imprighjunatu in Tartaru, ma l'orfici anu prestu autri versi:

  1. U Thunderer chafed Kronos cù u meli è castratu, mandatu à Tartaru.
  2. Zeus hà scunfittu u regnu di u Cosme in battaglia, ma mandatu micca à Tartaru, ma à una isula à a riva di a terra, fora di l'oceanu, induva solu l'morti hà campatu.

Miti avianu priservatu u conte di a sumente di u diu Kronos. Da diverse fonti è altre credoi, erani cumpilati dui versioni:

  1. A sumente di Ddiu era urigginatu in un ovu fattu di argentu, in un secutu à tempu. Da l'nascita, è a Terra, è a prima generazione di i dii, in certi di e leggi di Kronos hè ancu chjamatu Dragon-Serpent.
  2. Seed Krohn hà guardatu in un locu secre Zeus dopu l'annullamentu di u titanu di u babbu. Da questa storia nasciu posteriormente a dea di a bellezza Afrodite .