Quandu avarà a fini di u mondu?

Per decennii a ghjente si sà dumandatu quandu u finale di u mondu vinarà è se deve esse preparatu per ellu. L'agitazioni calda à e profezzia biblica, diverse pruspettivi di praticanti, numerosi cataclisimi è altri fattori negativi. Per d 'altra banda, l'umanità hà ancu sappiutu parechji enduli previsti di u mondu . Per quessa, pudemu cuncludi chì ogni persona hè u drittu di decide per elli si vulete crede in teori esistenti o micca.

I scientisti moderni crèdenu chì hè a persona chì vi conduciu à a distruzioni di a vita in a Terra. Ùn pudemu micca nutà u sviluppu di tecnulugia di i tecnulugii chì assorbanu a vita. Parechji diretturi anu incorporatu in i so film un scopu chì u finale di u mondu hè cunnessu cù l'ordinateur quandu si cumincianu à esse incontrollably, è eventualment destroy a gente. Hè nutate chì ogni annu sta teoria vena più convincente.

Quandu u Finu di u Munnu Venenu, Predicciones existentes

A preghjunzione più famosa è sensibule hè liata in u calendariu maya, secondu chì a vita nantu à a terra si deve esse elettu in u 2012. Sta data ha longu passatu, ma assai pirsuni cridianu in l'occidenzia di parechji catacissismi.

Altri versioni quandu u finale di u mondu succede:

  1. In u 2016, secondu i manifestazioni di u climatologu James Hansen, ci hè una inundazioni, chì a causa di quale serà a fundazioni di i glacieri. U scientist si dice chì una parte significativa di u paese hà da passà sottu à l'acqua.
  2. 13 di nuvèmmiru, 2026 - a fine di u mondu, chì hè pruposta da Heinz von Fester. Un matimàticu ben cunnisciutu hà calculatu chì ghjè in quellu ghjornu chì una situazione si sarà quandu l'omi ùn anu micca pussutu nutriscenu.
  3. A data impurtante da u 2029 aprile. Scupremu per esempiu cume a fine di u mondu mi circundà stu ghjornu, perchè, sicondu i previsioni, anu una cessione di a Terra cun un grande asteroid.
  4. Unu di e prus prediczioni d'Isaiu Newton, chì hà cridutu chì a vita à a Terra scunniu in u 2060. Ghjè vinutu à sta cunclusione grazia à i studii di u libru di u prufeta Danielu.

Ci hè parechje parechji date più remissi chì pronicanu u fini di u mondu. Per esempiu, 2666 hè cunzidiratu periculosi, postu chì a data includenu un certu numaru di u diavulu - 666. Segun calculi in u 3000, un corpu di meteoriti corse da u sistema di u solar.

Per separà, vi aghjustanu da e prufezia di Nostradamu è Vanga, chì parechji persone cresce incondizientale. Nostradamu hà scrittu l'emergenza di un novu tirannu, chì ghjè d'urigine Arabu, perchè a quale si stalla una guerra è dura per 27 anni. Vanga hà parlatu circa duie case di a fine di u mondu: u calunciu glubale è a coliszione cù u corpu cômico.

Quandu u mundo finisci in a Bibbia?

Hè impussibile di truvà una data specifica in u libru saggiu, ma ci sò parechje scripture chì sò in relazione cù a fini di u mondu. A maiò parte di elle sò cuntenuti in l'Apocalisse di Ghjuvanni u Teologu è u Libru di u Profeta Daniel. In a religiù cristiana hè statu stata chì un ghjornu u Sicunna Coming de Cristu sarà postu dopu chì quellu chì serà u Last Judgment. Prima di stu avvenimentu seriu, unu deve aspessu chì i tempi di a Gran Tribulazione, quandu nantu à a terra diverse catastrophe è cataclassi saranu. Descrizioni di a fine di u mondu pò esse truvatu in l'Apocalisse di Ghjuvanni, induve hè dettu chì ci saranu assai guerri, famine, diverse disastri naturali, a fallia di meteori, ecc. In a terra. Dopu u fini di u mondu, u Millenium di Cristu regnarà nantu à a terra.

Cundizzioni scientifica di u fini di u mondu

U più realistu hè a pronta pruposta da i scientisti. Argudenu chì a fini di u mondu ùn hè micca succorsu in un ghjornu è u prucessu di distruzzioni digià annunziatu oghje è hè chjamatu risposte climaticu. L'imaghjini di a mudernità dicenu chì hè l'attività di l'omu chì vene da a so distruzzioni, a vita. Esperimenti è sviluppi in u campu di a fisica è a nanotecnologija sò dinò riesce periculosi. Una altra zona chì pò esse a destra di a vita hè l'emergenza di variate epidemii è e novi malatie, cù quale si face più difficiuli di cummattiri.