Cumu si sentenu difetti di l'emozioni?

Spessu ci justificà a nostra azzioni cun sentimenti inghjistranu sopraghjati, è quarchi culma l'emozioni, utilizendu sti cuncetti comu sinonimi. Pò dassi chì a verità, ùn ci hè micca diffarenza tra sentimenti è emozioni? À prucessu più cercanu, resulte chì ùn sò micca sinonimi here. I cuncetti, per suprattuttu, sò simili, ma dopu chì capiscenu i so difinizzioni, ùn devenu micca pussibuli cunfundassi più tardi.

Cumu si sentenu difetti di l'emozioni?

U nostru corpu reaghjscò à un mudellu in e cundizioni esterni: u pulse diventa più veloce, i pupulate si dilate, u respiru rallenti, i chills run along the body. È l'impetu iniziali per questi cambiamenti hè datu per l'emozioni, chì sò una reazione per ogni situazione. L'emozioni ci necessariu di priservà funzioni vitale è anu una leianu diretta cù a satisfaczione di e nostre nicissità o a mancanza di questu. Per esempiu, se u corpu ci voli bisogni, una emozioni hè furmata in u core, per quale una persona si senti fatta. S'ellu hè bisognu di ssa bisogna, l'emozioni cambièssiu, siddu ùn si sviluppà. Hè esse, queste reaczioni sò situazzjonali, è quessi associate cù e bighjenzi biologichi sò cungenital.

Cosa secondu u sensu diferendu da l'emozioni? U fattu chì ùn sò micca innate, in cuntrastu cù e reazzione primaria, i sentimenti sò fundati solu per una situazione momentariu, ma di l'experientazione acquistata. Ancu chjamati emozioni secondari, supraniori, postu chì l'impetu primariu à a furmazione hè stata da e reazzione primaria. A diffirenza di sentimenti da l'emozioni hè a so associatività, a implicitità è a cumplessità in spiegazione. Per esempiu, spiigalli a cugliu o a sorpresa in un statu, ma si pruvate capisce ciò chì prupone l'amore per una persona, questu pudendu micca di travaglià. Probabili forsi, tutti finiscinu cu longu argumenti, chì ùn devenu micca un capiscenu di e causazione di sti sentenzi. Inoltre, a diffarenza di i sentimi umani è l'emozioni hè u carattu longu di u prima è a natura momentumariu di questu. A gente più vicinu pò causà irritazione, resinzione, tristezza, ma cun risoluzione di una situazione pocu di piacè passà, ma l'amore resta, è e rienvisioni momentanu ùn sò micca stati tremblè u sensu.

Hè pussibule notà a diffarenza di sentimenti da l'emozioni da a so manifestazione esterna. L'emozioni sò spressi da a nostra espressioni facial, modu di parlà, tonu di voce, gestiti, rapidità di cunversione. Sensi anu una espressione verbale, è se ci dugnu, causanu certu emozioni. A spessu, pare di noi chì sti manifestazioni sò invisibili, in fattu, i genti di u circondu generalmente capiscenu l'statu di l'interlocutore. U puntu quì nantu à a funzione suciali di l'emozioni è di u sentimentu, per mezu chì i riflitti di l'emozioni anu acquistatu stabilità. Per esempiu, in còllera alloghja i nostri passi nostri, è esse stunati cun qualchi scuperta, apre a bocca.

Cumu si vede a sensazione diferenze di l'emozioni? Fù u mumentu secondarie, ponu nutà a forza di manifestazioni. Reaccions instantani pò esse assai persistendi è vividi, i sentimenti, per via di a so longu durata, sò più calme.