I sintumu di a Depressione d'Autunno

Ùn importa micca quella ora di l'annu hè u stranu di a finestra. A diprissioni di u vaghjimu ùn hè impurtante per u fattu chì a natura si prumove in tuttu è tuttu piace à l'ochju o quellu invernu hà cupatu tuttu sottu un velu biancu. Ma, sicondu l'statìstiche, ogni modu di u tercu persunale pò spuntà dettu per unepoche di razze, è poi, tardu o dopu, pò esse diventatu in un statu dipresivu, i sintomi di quale hè chjarificatu di sapè tuttu. Dopu tuttu, l'ignurenza di questu ùn vi micca da assicurà da stu statu psico-emocionale.

I sintumu di a Depressione d'Autunno

Hè accettata per dividisce i signalamenti basi, paralelli è supplementi. Parlamanu di elli in più dittori.

  1. Paralleli basi Per elli, l'incapacità di una persona per show pleasure, emozioni pusitivi hè caratteristica. À u listessu tempu, a maiò parte di u tempu hà sappiutu u crescente a fatigue, invece di un sonu cumplicatu. A variante di u statu di l'oppressu, u decadenza di e forze ùn hè micca sclusa. Sugumamente, per a persona stessu, l'intaressu in a vita, l'avvene chì avianu in questu, sò persu. Ci hè una rallintarii di u pensamentu, l'attività di l'attività di u core cresce. L'intima pessimista è i prublemi negattivi prubabilitate.
  2. Sottu cumplementu per u sensu di l'inutilità di a so pròpia esistenza. Per i ragi canusciuti, a vittima di a diprissioni di u vaghjimu pò avè pensa di vitàccia, sentimenti di culpabili, teme, ansietate constante. À u listessu tempu hè difficiule per ellu di decisioni di qualche cumplessità, a cuncertazione aghjunghje. A disprezza è u longu ripiglià u so statu di mente. Ci hè una pussibilità di l'occurrence di bulimia (disordine di l'alimentariu, chì hè carattarizata da un aumentu d'aptitudu, cum'è un risultatu, una persona chì prumuvìu rapidamente l'overgritata) o una diminuzione di l'appetite. Un sognu hè rottu o, in cunversu, una persona suffrissi da l'ipersomnia (u prucessu di spillage). Ùn ci hè nisuna motivazione per l'accionamentu. L'iniziativa sparisce. U cumpurtamentu hè carattarizatu da passività.

Tutti issi signori di depressione di u vaghjimu appartenenu à u tipu psiquic. Hè impurtante sapè chì per ghjurnalizziunà a depressione di u vaghjimu, hè necessariu di cuntene o menu dui o trè signali in u paci di più di duie simane.

Inoltre, si stu tipu di depressioni hà passatu per un esercitu seriu, hè dinò accumpagnatu da parechji sintomi somatichi:

  1. A voce si face sfuenti. Ci hè un debule in questu. Ùn ci hè micca cingulà. A spezza ritarda, diventa monotunariu.
  2. A notte, i corsi di i musculus gastrocnemius ponu esse turmentatu, chì dà cun grande u dulore.
  3. Pose mutu, mentri l'esternu, a persona s'assumiglia un omu grieving.
  4. Ci hè una diminuite di a putenza, spiaggia sessuale in i ghjovani, è in e donne - a frigidità.
  5. Prugrammi, neurìggichi, musculare in l'area di scapula, cintura per u grigninu, i musculi di a perna.
  6. Constipazione di un tipu crunulòggiu.

Autunno depressione: cause

  1. Da u puntu di vista di a fisiologia, a basa di stu statu psiculugia hè una furmazioni creta in u corpu umanu di melanina, chì hè capacitu di pruvucà u sviluppu di depressione.
  2. U fattore psicologicu in u sviluppu di a malatia "di u vaghjimu" hè chì in a vita di una persona hà iniziatu un tempu quandu analise l'acquistate per un certu tempu (i so loghali, successi riesceti, i sbagli). E in casu d'esperimenti justificati pusatu nantu à ellu stessu, una persona hè capaci di fà affruntà u sviluppu di un statu dipresivu.

Depressione d'ouri: trattamentu

  1. Ci hè parechje recultamenti impurtanti chì aiutanu à rinsignà i rai di gioia è felicità in a vostra vita:
  2. Reconsiderate a vostra dieta. Enricu cù prudutti chì cuntenenu u magnesiu (per esempiu, fagioli, legumi verdi, scherzu), frutti chì contientanu una hormona di gioia (panezii, bananas).
  3. Ùn si scurdanu di l'attività fisica. Prutrata doing yoga. Ùn serà micca lasciatu in a mattina per dedicate 20 minuti di u vostru tempu per carricà.
  4. Longer sò in u sole. In questu casu, ùn serà micca superfluitu per rivisione u vostru vestitariu : cumplementà cù culori brillanti.

Ci hè da nutà chì i cunsiglii ùn pò micca solu risparmiete da a diprissioni di u vaghjimu, ma ancu diventenu sempre una preghiera prevene di a so prisenza.