Disordinazione obsessive-compulsiva

U sindromu di l'obsessive-compulsive disorder (OCD) hè una forma specie di neurosi, in chì una persona hà pensamentu obsessive chì disturbanu è disturbanu, impediscenu di a vita normale. A l'evuluzione di sta forma di neurosi sò predisposti à ipochondriaci, ditevule constantemente è persone cunfusione.

Sindrome disorder obsessive-compulsive - sintomi

Sta maladie hè assai diversa, è i sintomi di e cundizzioni obsessive pò varià significativamente. Hè una impurtante funzione cumuni: una persona si presta assai attenti à qualcunu raghjone di a realità, preoccupa è preoccuperati per ellu.

I sintomi più cumuni sò:

Malgradu a varietà di sintomi, l'esencia resta un: una persona suttivutta di un sindromu disordicu compulsivu involontàni senti a necessità di rializarru certi riti (accusative) o si pesa pensioni. In questu casu, un tentativu indipendenti di stigghiari sta cundizione spessu conduciu un incrementu di i sintomi.

cause di disordine obsessive-compulsive

Stu cumpurtamentu funnamintali funnamintali si prisenta in e persone chì sò inizialmenti predisposti à u biologicu. Ci sò una struttura di cervellera unipochi diffirenti è certi tracci di caratteru. In regula, sti pirsuni sò carattarizati da quì:

Spessu, tuttu questu porta à u fattu chì quandu in l'adulescenza sviluppà certie obsessioni.

Sindrome obsession-compulsive disorder: u cursu di a malatia

I medichi avutru chì u paci hè unu di e trè forme di a malatia, è nantu à questa basa sceglie i medii terupuluti appruvati. U cursu di a malatia pò esse siguenti:

A rimborsu tutali di sta malatia hè rara, ma ci sò ancu casu. Comu regula, cù l'età, dopu à 35-40 anni, i sintomi sò diventanu micca moltu.

Disordinazione obsessive-compulsiva: cumu per liberà?

U primu chì si deve esse fattu hè di cunsultà u psiquiatre. U trattamentu di u sindromu di u disordine compulsivu hè un prucessu longu è cumplessu chì ùn hè impussibile fà senza un prughjettu prufessiunale.

Dopu l'esami è u diagnosticu, u duttore hà da decisu quale l'uttiru di trattamentu hè appruvatu in stu casu particulari. Comu regula, in tali situazioni cumminendu tecniche psicoteraputi (suggerimentu durante l'ipnosi, a psicoterapia raziunale) cù trattamentu medicamentali u duttore pò scrive abbastanza grandi dosi di chlordiazepoxide o diazepam. In certi casi, l'antipsicotiche cum'è triflazina, melleril, frenolone è altri sò stati. Di sicuru, hè impeditu meditate indipendente, hè pussibile solu sottu a tutela di un duttore.

Independentimenti solu pudete nurmalizà u regnu di u ghjornu, manghja à a stessa volta trè volte à u ghjornu, durmìtru almenu 8 ori di ghjornu, rilassate, evite cunflitti e situazione sfavorevoli.