Chì ghjè u nome di u spiaggiu di a spiaggia?

Ciò chì hè chjamatu chjuche per a spiaggia, quasi nimu ùn hè micca più un grande secreto. Hè chjamatu "pareo". Questa parola, inusual in u so sonu, vene da a lingua tahitiana è denota un pezzu di tela chì pò esse atturatu per u collu o cosce, chì cubanu u corpu da l'esposizione à a luz di u sole.

Beach shawl

Oghje sò in debitu à i Francesi per u nome di u spiagge di a spiaggia, perchè era in Polinesia Francese, in l'isuli di Tahiti, chì per a prima volta i pezzi di tela multi-colore eranu usati per a prutezzione di u corpu nuritariu da l'esposizione à a luz di u sole, è avà hè quasi in tutta l'ugualmente l'ughjettu cumune di un vestitori chjardu. A cunvenzioni di pareo si trova in u fattu chì, à causa di a so grande dimensione, pò esse ligata in parechji manere, ogni volta crea un spazii novi di spiaggia. Inoltre, realizatu in solitu da lumicinu è di tessuti vulgari, questa bufanda vi faci senti à u cunfortu ancu in u ghjornu più caliente davanti à u sole. Pudete cumprà un pareo adattatu à voi in a buttrega, o pudete cose à voi stessu. Per fà quì, pudete cumprà un cut of the right size and work the edges in tutti i costi per ùn esse ghiacciate è cadunu. Questu piuvete pò esse selezionatu in tonu à u vestitu di paese, o sceglie un sceltu più grande di culore. Pudete cumprà un paru di cuntrastanti à i sfumaturi di vestitori di paese . Questa crea un ochju spiciale, ma, à u stessu tempu, ùn ne micca distruttu l'integrità di l'imaghjina.

Un chalu chjardu pareo pò ancu esse ligata à a testa per pruteggiri i capelli da u sole di u sole, è di u scalp da sopravantaggi. U grandezzu di stu fasciu vi permette di creà una varietà di disinni in u solcu: turbani, venditi, bufalini, chì pareanu inusual è belli. In ogni casu, moltu più spessu un chjucheghjale di a spiaggia hè usata per prutege u corpu. Parechje ghjente utilizanu cusì scarves è per creà un vestitu chjappelle di punta , quì, puderanu andà à pezzi à a spiaghja per e strade di a strada. In l'ind'i ghjocu di u pareo ùn hè micca cale, si vede luminoso è inusual, si secca cun facilmente e passa perfetta u ventu.

Cumu purtatu un fazzulettu nantu à a spiaggia?

I spiaghjoli di a spiaggia nantu à u corpu uttinu ùn solu prutezzione di a prutezione di a so ardenti, ma ancu ammuccià parechji mancarii di a figura è accentuate a dignità. Hè abbastanza à sceglie u modu currettu di vitture un pareo. Allora, sè vo vulete enfaticà a lenza di u pezzu, è anzeddi visualmente a cume di u bustu, hè abbastanza per vendarà u pareo à u pettu, fendu u filu in u centru.

Se u vostru desideriu hè di gràzia visualmente una figura, vale digià utilizandu u metudu di vultà un pareo per cresce i so cungrefi davanti è di stallà i nuddu per u collu. Questa opzione di crià un "vestitu di a spiaggia" hè ancu adattatu per i modesti chì anu vargogna ancu in spiaghja per affirmà a so figura.

Per fà a cintura finita in l'ochji di l'altri, è ancu per creà una silhouette in silhouette attraente, aiuta à l'pareo, attaccati à a cintura ligeramente orballu. Stu metudu hè ancu listessu per vede un pezzu unguantinu sali. Eppo, u pareo, attaccatu nantu à e maligni cù un filu, trasfirìu a unu di i bandieri, facenu i gigli visualmente più longu.

U pareo pò ancu esse ligata in una varietà di modi inoriali, alcuni ancu uni pochi scarpi diffirenti pudendu in jocu. Allora, u nuddu pò esse traslatu à unu di e spalle, torcia a punta di u babu in un torniquet o utilizendu una varietà d'accessori, per esempiu, braccialetti, per aduttà i vistimenti beach creati. Cusì, pudete piglià l'indumentu frescu di a città cada jornu è diventa u so apparenza pocu solitu è ​​eleganti.