Brioche da u pollulu

Brosol hè un nome cumuni per u metu culinariu di a cucina è di pranzi, chì sò agrupati in sicondu questu funzione. U pruduttu principale, chì define puru u nomu di u pianu, hè chjardu è torra in u Llezon. Lu briol Clàssica hè, in fattu, un imposte in una frittata, plegata in a forma di un grande varenik. Cum'è ripienu pò esse usatu forcemeat (carne o pezzu), legumi piccati, funghi, à volte cun l'addizzioni d'erbe, spezie, furmagliu rossu.

Vi parvaraghju cusì à cottu u caldo di pollo, stu pezzu hè una bona opcione per un oliu di culurazione, ma micca di pesu o di lunch. Pudete ancu sirvì à briol cum'è un lunch o cene di praticatu o di seconda corsi.

Ricetta per culinarie di pollo incù u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

Prima, preparanu a lezona. Oghje cù u latte è pezzu di sal cù un bifasse (micca una buccia, o un mezclador, lezon ùn devenu esse micca particularmente exuberante). A cipolla, l'agliu è un pezzu di l'arbe sò finti picchi è mischju cù u furmagliu rossu. Mince ligeramenti grassu è pimentu.

Avemu travagliatu prestu, cun cura è precisione. Scalfamu l'oliu in una padedda nantu à caldu bassa è pour u lezon. Quandu sta frittata hà lighjendulata è arricana torrada da quì sottu, in a so meza, rinforza pocu annantu à u bordu round, fate u fogliu cù una struttura fina, anca (in casu di necessariu, distribuzione ancu cù una furchetta).

Da quì sopra è intornu à u puntu, sprinkle cun una mistura d'arbe picatu cù l'agliu è u furmagliu gratu. Facemu a secunna parte di a frittata è copre cù u riposu. U risultatu era una forma di varenik. U furmagliu foderà quandu i vini. Paghjella pocu à l'arme di a frittata unu à l'altru cù una spatula per assicurà un incullatu confidente. Pudereti avertitu u briol è frettu a frasa l'altra banda. Servite cù foglie verde. Hè pussibule di serve un vinu biancu rosatu o rosatu di vinu o una cervica scura in una risata.

Chicken breese cù u queso, pepite è e herbe

Ingredients:

Preparazione

Lieson hè preparatu da l'ova è u latte cun l'aghjunghje una prima pezza di saline è farina. Pìcchia cun un forchetta, hè bisognu chì ùn sò micca stoute, se ùn pò micca stata fatta - passà lezona per un filtru.

Aghje u granulinu, verbe è pomi dolci è u misgiunà tutti cù mince di pollo. Aghjunghjite a maiò parte di u furmagliu rossu, un pocu salitu è ​​pimentu.

Scalfimu l'oliu in una padedda nantu à u focu medium-low è pour u lezon. Quandu sta frittura di frittata s'apprimi, ponu un capu finu à un latu di u riposu. Sprucianu u furmanti restu à a mità di u bordu di quatru. Piuma a seconda half gratuita di a frittella è aghjunghje, chì coglii a parte nantu à quale hè u riposu. Paghutà u circondu per l'arme per piglià un aghjustà grandore. Quandu u furmagliu friddo passatu i fruntieri di a razza, girannusi è frettu nantu à l'altra parte. Fate pocu chjappu u briol, pudete cutà in parechji partie è serve, adornatu cù verdi.

A preparazione di brioche da una puddastra in un multivettetagliu ùn hè micca assai appruvatu, postu chì ogni attività duveranu esse realizatu senza sbulicà da u platu, in pocu tempu, hè necessariu di realizà diversi operazioni cun cura, cun qualche destreza. Ma, in principiu, hè ancu pussibule di preparà una preparazione in un multivariatu. U prucessu diferene solu in u tempu, cù rispettu à a scelta di modalità, seguitate i struzzioni pè u mudellu specificu di u multivariate.