Dean McDermott hà fattu Tori Spelling una offerta durante un vacanze a Parigi

Dopu à i prublemi Tori Spelling è di Dean McDermott sò felici cuntentu. A vigilia di u 10u anniversariu di u matrimoniu, u cuniatura hà fattu una attrenda una sorpresa in Parigina - ripetuta l'offerta di a manu è u core, dà l'annu. Un momentu toccu cun u paru era spartutu da i so figlioli!

Un gestu Romanticu

Dean era appieghjatu, richore una terrazza aperta Café Cafe de L'Homme. Da ellu, cum'è in a palma di a vostra manu, pudete vedere a Torre Eiffel. Cumprisa davanti à l'amatu nantu à u ghjinochju, McDermott hà prisintata cù un bonu aneddu adduzzatu cù sapore.

L'ortografia hè stata surprisa è ùn hà micca azione di l'alegria. A strada, a proposizione di Dean hè stata una maravigghia solu per ella. Quattru dei i so fiddoli ùn puderanu micca ammuccià a so piacè.

In u VII celu

Mentre Tori hà dettu, elli, cum'è i turisori ordinariu, passeghjavanu vicinu à Parighji è andonu in una cafe per bevitale qualcosa di calore. L'adulti urdinò di cafè per elli, piglionu chocolatula à i zitelli, è u maritu l'hà dumandatu à firmà è, in ghjinochji, u presentonu cù un anellu d'impegni. U mumentu era maravigghiusu è diventenu una manifestazione di a so unità è l'amore, finisci cu un bacio.

Leghje ancu

Agghicamu, da u 2013, a so parata era vicinu di u divorziu. Doppu quarchi variazioni McDermott ampara micca solu l'ortografia, ma u publicu. In u so matrimoniu, una crisa, ma eranu sullivati ​​à affruntà cun l'agrazia.